Direktlänk till inlägg 27 april 2012

Shopping Gina tricot, Hemtex, H&M, Stadium, Vero Moda och Åhléns

Av Linda - 27 april 2012 23:56

Idag har jag vart i Skövde och shoppat! Jag var där en sväng i början av månaden, men då skulle jag bara byta mina byxor. Istället för att åka till Elins Esplanad var jag bara på Commerce idag. Ett litet tag sen man var där nu. Idag visste jag att jag var tvungen att köpa en grej som jag tänkt köpa så jävla länge nu, men det har bara inte blivit av. Var på jakt efter en annan grej också, men det ska jag köpa på Cubus istället där jag hitta det jag ville ha! Började med Gina och sen var jag inne på Lindex, men där hitta jag inget. Gick sen in på Commerce och kolla i butikerna där. Har hittat jättefina saker idag, och jag är HUR NÖJD som helst!! Älskar verkligen vissa saker som jag köpte idag.


Detta shoppade jag idag:

* Vit Klänning, 199 kronor, Gina tricot. LOVE IT! Har velat ha en sån här klänning länge nu, och ÄNTLIGEn fick jag köpt en! Kommer bli perfekt varma dagar att ha denna på sig.

* Rosa Blus, 249 kronor, Gina tricot- ÄLSKAR den! Föll faktiskt för den vid första anblicken. Gillar att volangerna och mönstret på blusen i ryggen och längs armarna!

* Svartvita Grytlappar med text, 49 kronor/styck, Hemtex- Jag gillar dessa och jag kände att det var på tiden att byta ut mina gamla!

* Sunsilk Balsam och Sunsilk Schampo, 19,5o kronor/styck och Vita String, 39,5o kronor (Ordinarie pris 49,5o kronor, men jag hade 2o% rabatt på underkläder, allt från H&M- Mitt Balsam var helt slut så det behövdes verkligen och då slog jag till på schampot också, sånt som alltid går åt! Trosorna tyckte jag om!

* Vitt Linne med tryck, 79 kronor (Ordinarie pris 99 kronor, men jag fick tydligen 2o% rabatt på Consicious-kollektionen), H&M- Skitbra med lite oväntad rabatt, tycker jag! Jag gillade mönstret på linnet, hur det ser ut nertill och sen är linnet riktigt skönt!

* Svart Sport Behå, 159 kronor (Ordinarie pris 199 kronor, men här hade jag också 2o% rabatt), Stadium- ÄNTLIGEN fick jag köpt den jävla behån! skönt att ha en nu till träningen.

* Vitt Linne, 23o kronor, Vero Moda- Fastnade för detta direkt! Liknar ett som jag ville ha från Gina, men som tog slut direkt. Älskar detta!

* En Dag DVD, 79 kronor (Ordinarie pris 149 kronor, den var nedsatt), Åhléns- Har velat se den på bio, men jag köpte den istället och ännu bättre är att priset var nedsatt!


                   

 
 
neli

neli

28 april 2012 16:42

hej tjejen! förlåt för sent svar men har verkligen inte orkat med att ta tag i vissa av kommentarerna och bloggen i allmänt... tack snälla du, men det blev inte bättre =( en i familjen har gått bort och det är svårt att förstå! man är fortfarande chockad...

jag har börjat min praktik nu som är på KICKS =) jag stortrivs verkligen =) ja jag är klar med utbildningen sen så jag hoppas att jag får något sommarjobb där sen =) skulle vara super!
hoppas det är fint med dig =) kram

http://iamsofashion.blogg.se

 
Bella Davis - MODELL BLOGG

Bella Davis - MODELL BLOGG

28 april 2012 20:27

jätte snyggt! vilken är din favorit affär? kram

http://blogg.veckorevyn.com/belladavis

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 19 maj 2014 21:34


   Min absoluta drömväska ALLA kategorier    En Chanel-väska kommer jag definitivt äga en dag!  #Chanel #Chanelbag ...

Av Linda - 30 november 2013 22:30

Idag åkte jag in till stan då jag inte vart där på länge. Utbudet är mycket bättre inne i stan också, och nu innan Jul är det så mysigt att gå där inne med all julpyntning som är. Vill helst åka till stan minst en gång när jag är hemma i Göteborg. Ja...

Av Linda - 28 november 2013 22:30

Idag var det dags att åka hem till Göteborg igen, sista gången innan jul. Då jag är sjukskriven nu behöver jag komma bort lite, och då passar det jättebra att åka hem. Som vanligt har jag gått en sväng på Torget som jag brukar göra när jag kommit hit...

Av Linda - 11 oktober 2013 23:30

Om det blev lite shopping igår kan man ju säga att jag tog igen det idag - med råge!! Haha, det blev en del. Var inne i alla möjliga butiker idag där jag kollat runt. Dock så har inte nåt vart särskilt dyrt utan jag har kommit undan väldigt bra ändå....

Av Linda - 10 oktober 2013 22:45


Tidigare idag åkte jag hem till Göteborg så som vanligt gick jag ner till Torget nu på kvällen för att kika lite. Hann inte med så många butiker idag fast å andra sidan har jag ju hela helgen på mig. Däremot såg jag att Vero Moda hade 5o% på ALLT i h...

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards