Alla inlägg den 25 november 2010

Av Linda - 25 november 2010 22:34

  


Idag har det vart lite för kallt med bara ben kände jag när jag kom ut, men jag fick bara gillar läget helt enkelt. Älskar verkligen min polotröja som jag köpte förra vintern!


* Polotröja, H&M- Älskar verkligen denna! Den är jättevarm och härlig som en klänning på mig!

* Strumpbyxor, KappAhl, NYA- Tycker verkligen om dessa och jag ÄLSKAR mönstret på dem!

* Strumpor, KappAhl, NYA!

Av Linda - 25 november 2010 22:06

Hua, idag har det vart kallt ute! Fast det kommer ju bara bli kallare så, tyvärr, man får la bara gilla läget   

Jag har inte gjort något jättespeciellt idag utan jag har sovit tills jag vaknade och bara vart hemma. Jag gick däremot ner till ICA via villorna och Folkets Park - samma väg tog jag hem. En liten omväg, men jag ville gärna powerwalka lite och dessutom få frisk luft. Kände att det var lite för kallt med strumpbyxor idag kanske... Får använda mina knästrumpor till nästa gång istället! På ICA köpte jag bara Glaze, Julmust, Solo, en liten Taragona och Tv-tidningen. Ska ju handla mer imorgon istället när lönen kommer! En jävligt värdelös dag faktiskt. Finns inget mer att skriva än god natt på Er! Tjing tjong


Köpte mig Julmust, Solo och Glaze på ICA.

  

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards