Alla inlägg den 23 november 2010

Av Linda - 23 november 2010 23:06

USCH, idag hade jag inte någon större lust att sätta min fot utanför dörren över huvud taget och det var på grund av det jävla SKITVÄDRET som vi har haft hela jävla dagen idag. Snö och blåst till en förbannelse!!

Jag fick gå till jobbet idag, men det var faktiskt rätt så lugnt när jag gick fast jag visste ju att det skulle bli fan så mycket värre till kvällen när jag skulle hem igen.. JAPP, det blev det allt! Som tur var fick jag skjuts hem och det måste jag säga att det uppskattade jag jättemycket!! Slippa gå hem i snön - det räcker med att behöva gå till och från jobbet imorgon faktiskt. Gick ju så mycket fortare att åka bil ju   

Det var vart jävligt lugnt idag nästan lite för lugnt, men det är rätt skönt på sitt sätt också. Ska upp imorgonbitti igen och imorgon skulle det bjudas på Smörgåstårta! Jag tackar inte Nej till en bit speciellt inte om den är från Mössebergsbagaren. Så det ska bli gott faktiskt. Tackar inte nej till en bit Smörgåstårta om det är folk som bjuder på den istället för den som kommer ifrån köket som inte är speciellt god.

Yeah yeah, fan vad jag tjötar om ingenting! Strax ska jag sova. Natti på Er! Tjing tjong

Av Linda - 23 november 2010 13:06

  

  

 

Idag blåser det och snöar som faaaaaan!!! JÄVLA SKITVÄDER!

Tyvärr måste jag ut i skiten också eftersom jag ska jobba..

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards