Alla inlägg den 1 november 2010

Av Linda - 1 november 2010 21:34

  

  

  

Jag tog några kort på himlen förut.

Jag tyckte att det blev så himla fint när solen gick ner så jag var tvungen att ta några kort.

Ett är kort taget i ett ljus (lite mörkare) och de andra två är tagna i samma fast det ena är bara väldigt inzoomat.

Av Linda - 1 november 2010 19:56

Inatt sov jag jättebra och det behövde jag göra efter helgens dåliga sömn. Jag drömde rätt konstigt också i alla fall den ena drömmen. Den som var bra var den jag drömde om min kusin H.! Jag var uppe i Laxå och hälsade på henne och mina andra kusiner - hennes bröder. Det var novemberlov (som de har i skolan nu) och jag själv hade lov. Rätt konstigt, men vi skrattade och hade det väldigt kul tillsammans! Jag har ju knappast lov idag och det skulle vara nutid. Mysig dröm hur som helst.

Den andra handlade om det där bombhotet i Göteborg i helgen. Brorsan och jag var inne i stan och vi hörde talas om det där hotet, men det gällde flera adresser i centrala Göteborg istället. Jag skulle tipsa Polisen också för jag såg några små saker som skulle föreställa bomber (jävla mongo drömmar), men när jag ringde 112 så kom jag ALDRIG fram!! USCH, hemska tanke att inte komma fram om man skulle behöva Ambulans tänkte jag bara.. Haha jävla drömmar. Den första var bra, men inte den andra kan jag ju inte påstå...


Jag messade lite med S., och jag frågade om hon ville ta en powerwalk - så det gjorde vi! Tjugo i ett gick vi iväg och vi kom till mitt hus fem över två igen! Jag kan lova att jag fick sån jävla mjölksyra i benen när vi gick... Underbart var det att röra på fläsket! Känns fortfarande lite i mina ben faktiskt! Då tar det i alla fall..

När jag kom hem igen slappade jag en stund innan jag cyklade iväg till PA:s vid halv fem där jag handlade Ciabatta bröd, Glass, Gurka, Kakor, Lingonsylt, Potatis, Sallad, Toapapper och Tuggummi. Nu har jag Toapapper så det räcker och blir över, har fortfarande några rullar kvar sen mitt förra 18-pack. Det är ju sånt som alltid går åt. Ska göra Köttbullar, Potatis och Brunsås här någon dag i veckan hade jag tänkt och då behöver jag Lingonstylt. Det är sjukt gott faktiskt! Har nog ALDRIG gjort det hemma och då flyttade jag hemifrån för fyra år sen... Åt det på jobbet för ett tag sedan och då blev jag sugen på att göra det hemma någon dag. Jävligt gott ska det bli!

Har bara slappat sen efter maten och snart kommer ju Böda Camping plus Svenska Hollywoodfruar - kvällen är räddad! Hoppas att Ni haft en bra dag. Tjing tjong


Köpte Toapapper, Sallad, Tuggummi, Ciabatta bröd, Glass, Lingonsylt, Potatis, Kakor och Gurka idag.

  

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards