Alla inlägg den 16 november 2010

Av Linda - 16 november 2010 21:34

I lördagskväll efter jobbet hade jag lite tråkigt så jag kikade runt lite på nätet.. Var inne på denna hemsidan och tittade runt lite och jag måste säga att jag blev inte besviken - inte om man gillar underkläder som jag gör! Det är fint och billigt tycker jag speciellt trosorna. Är nöjd med min beställning och speciellt till det priset!


Detta beställde jag från Evas underkläder:
* String och Linne i set, 99 kronor (Ordinarie pris 428 kronor), www.Evasunderkläder.se- Tyckte att detta setet var fint och jag gillar spetsen på linnet! Extra plus för att det är så jävla billigt!

 

  

Av Linda - 16 november 2010 19:30

Jag som tyckte att det skulle bli så skönt att få sovmorgon idag och ta igen en jävla massa förlorade timmars sömn, men HA där fick jag för den tanken. De ringde tio över sju imorse och frågade om jag kunde jobba och hon som ringde visste att jag skulle tvätta idag, men jag sa ju Ja ändå! Kan inte tacka Nej heller skulle bli ett jävla liv från a-kassan då. Men jag sa det att jag får boka om tvätt tiden till en annan dag och jag fick en på fredag! TUR det! Hade fått ta med mig lite tvätt till jobbet annars och tvätta där. Ibland är det bra att ha jävligt mycket kläder som idag - då jag bara har 7 par strumpor kvar... Klarar mig tills dess i alla fall!


Jag såg att det var kallt ute redan igårkväll och på morgonen idag, så jag fick ta det lite lugnt med cyklandet tänkte jag. Det skulle visa sig att det var ta mig fan GLASHALT ute!! Allting går bra ända till slutet av Dotorpsgatan där jag ska svänga in till jobbet. Jo, vad händer?? Tappar all kontroll över cykeln och jag gliider med däcken mot den jävla isen på asfalten. Faaaaaan, det kändes kan jag lova! Det värsta är fan att min Everest-jacka tog lite stryk   Fick prata med chefen angående vurpan och lämna in en lapp också för det var ju på väg till jobbet och då gäller det en försäkring till och från arbetet. Så jag får veta på torsdag hur det har gått. Har inte känt av vurpan så mycket idag, men jag antar att jag kommer känna en del imorgon..


När jag hade slutat tre ringde S., strax därpå och frågade om jag kunde följa med henne till kyrkogården, men även in på Vero Moda efter det. Jobbet ligger ju granne med stan så jag sa att jag kunde hänga med dit. Vi gick till båda ställena och hon hittade en topp inne på Vero Moda för mitt presentkort - bra det =) Den var dessutom snygg och häftig. Jag fick problem när jag skulle ta ut pengar på Swedbanksautomaten, men även på SEB. Trodde att pengarna var slut och jag blev rätt så irriterad där, men när jag kom hem såg jag på text tv att det var något fel på Swedbank, något jävla elfel av något slag. Får kolla upp det imorgon för jag blev riktigt osäker på om pengarna är slut eller ej.

Vi fikade på Café Tant Brun och jag måste säga att det var jävligt mysigt därinne. Hemtrevligt liksom och inte så sterilt. Jag åt en Räkmacka med en jävla massa räkor på - supergott   Eftersom jag inte fick ut några pengar i bankomaten fick S., bjuda igen mig på denna idag då vi käkade hos mig förra veckan, men hon åt en Baugette med räkor i istället. Jag blev så jävla mätt av min ändå och den mättnaden höll i sig nu till kvällen.

När vi skulle skiljas åt fick jag ytterligare ett problem idag och det var självklart den jävla cykeln!! Då kunde jag inte trampa på cykeln och bakdäcket snurrade inte liksom, men de där jävla bromsarna hade antagligen hängt sig. Fick sparka lite på pedalerna och då gick det efter det. Det var trevligt och mysigt hade vi också denna tisdags eftermiddag!


Så jag var hemma tjugo över sex ungefär och nu är jag helt slut efter denna dagen! Dels efter vurpan och dels efter dessa jobb dagarna som jag har haft nu! Ser fram emot imorgon då jag kan ligga och sova hur jävla länge jag vill.

Hoppas att Ni haft en bra dag! Tjing tjong


  

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards