Alla inlägg den 7 november 2010

Av Linda - 7 november 2010 19:34

Nu vill jag vara en bitterfitta och klaga lite igen, känner att jag behöver det helt enkelt! Detta är ju min blogg och då skriver jag om vad faaaaaan jag vill skriva om! Hissa eller dissa I don´t care!

Igår när jag jobbade satt jag och pratade en jobbarkompis om lite allt möjligt. Vi kom in på samtalet om kompisar eller folk rent allmänt om hur självupptagna folk är idag!!

Hon höll med mig angående det jag berättade och hon sa detsamma att folk är jävligt självupptagna idag. Då undrar jag: VARFÖR I HELVETE ÄR DET SÅ?? Helt JÄVLA seriöst, VARFÖR?? Tro INTE att NI tjänar på att vara sånna - snarare förlorar NI på det!! Fast jag tror helt seriöst INTE att NI bryr ER, då hade NI gjort det för jävligt längesen...

Man märker av det ännu mer när det är något som har hänt som är jävligt jobbigt, MEN som inte bara drabbar mig utan det gäller andra också. Jag är ingen egoist själv som många är! Jag har alltid tänkt på alla andra före mig själv och nu känner jag att dessa SJÄLVUPPTAGNA KUKSUGARE står mig upp i halsen!!! Det är för mycket runt omkring just nu som är jävligt jobbigt och jag är jävligt tankspridd. Denna veckan har vart helt jävla sämst på sjukt länge!!

Visst, kanske inte hade tagit åt mig om allt det som har hänt hade hänt. Nu är det så och det är jävligt jobbigt, men framförallt inte för MIG själv!! Tro inte att jag tycker synd om mig själv för det gör jag inte. Är någon annan som jag tycker synd om istället som faktiskt förtjänar det!  

Detta är inte riktat till en viss person utan det gäller fler personer. Vissa personers självupptagenhet sårar mer än andras.. Mer vill jag inte gå in på det mer än att man tar ju faaaaaan åt sig när man är den enda som hör av sig och frågar om man kan ses för att hitta på något... Bara för att man har lämnat Göteborg betyder det inte att man har lämnat stan i hjärtat!

Sen alla dessa jävla KASSA bortförklaringar alltså. OKEJ, vill du inte ses eller whatever säg det då för HELVETE så kan man bara skita fullständigt faaaaaan i att fråga DIG sen!! Visst, ibland kan man inte, men är det återkommande typ varenda gång man frågar - jag då frågar jag INTE MER!! 

Som det är i ett förhållande när man är tillsammans med någon handlar det om givande och tagande, samma i kompisrelationer. Vad händer då när man är den enda som bara ger? Räkna ut det och då förstår du! 

 

Tankarna har verkligen snurrant runt rejält i hövvet på mig hela denna veckan. Jag har ÄNTLIGEN bestämt mig nu hur jag ska göra, men det håller jag för mig själv. En del kommer jag sakna andra kommer jag inte bry mig om ett skit. Don´t give a damn! Dags att börja tänka på mig själv och hur jag vill ha det. 

Bara hoppas, hoppas att det blir bra till slut i alla fall. För nu har jag verkligen fått nog och blivit rejält less. Alldeles för mycket bitterfitta and that´s not just me...


En as skön bild

        

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards