Alla inlägg den 24 november 2010

Av Linda - 24 november 2010 23:24

  

Åååå, nu började jag tänka på min lilla, älskade Mysan   

Jag tyckte verkligen, verkligen om dig min lilla prinsessa!

Hur söt är hon inte? UNDERBAR var hon min bebis

Av Linda - 24 november 2010 22:44

  

Jag är sjukt sugen på Apotekarnes Julmust och en bit Julskinka   

Fy fan vad gott det hade vart!!

Pepparkakor är riktigt goda också och doppa i mjök.

Vad tycker Du om Julmust föresten? Bra eller anus?

Av Linda - 24 november 2010 21:34

Sista dagen denna vecka som jag ska jobba då ja. Har inte lagt in mig å schemat nu torsdag-söndag och jag känner att jag vill vara ledig lite granna nu. Det har blivit lite väl intensivt nu det sista fast det är ju bra det också i och för sig. Jag vill ju ha en massa timmar så jag klarar mig nästa månad! Detta är den bästa månaden sen augusti så jag är nöjd!


Däremot har jag vart jävligt trött idag och det beror mycket på den här jävla årstiden och det jävla ÄCKELVÄDRET som är! Samma jävla snöoväder idag också har vi haft. Det verkar ta mig fan aldrig ta slut!!

Jag tänkte gå till jobbet imorse, men jag insåg att jag ALDRIG kommer komma fram så jag tog min cykel istället och det gick, men det tog tio minuter istället för fem och det var samma sak när jag cyklade hem. Sjukt jobbigt faktiskt. Fick leda cykeln där de inte hade plogat - RÖVEN och jag blev så irriterad faktiskt på den jävla kommunen!!

Annars gick dagen jättebra, men det är såå segt emellanåt bara. Vet ju knappt vad fan man ska göra liksom. Vi blev bjudna på Smörgåstårta idag och det var jävligt gott   Den biten som jag fick stod jag mig länge på...

Sen när jag kom hem var jag helt slut i kroppen och jag la mig och sov mellan fyra och sex. Herrejävlar, jag var sjukt slut faktiskt. Nä, nu ska jag se lite på teve till innan jag ska lägga mig och sova. God natt på Er! Tjing tjong


Det var samma form på tårtan som denna, men den jag åt hade ingen Sallad eller Ägg på - annars identisk med denna!

  

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards