Alla inlägg den 27 november 2010

Av Linda - 27 november 2010 20:06

  

 

Hahahaha, jag zappade på teven och jag såg att denna filmen nyss började på TV4+

Jag skrattar typ bara jag ser Dan Ekborg, hahahaha. Så jävla tyken som han är här, hehe!!

Man kan inte annat än att få julstämning när man ser denna filmen!

Vad tycker Du om filmen? Bra eller anus?

Jag tycker att den är störtskön emellanåt   

Av Linda - 27 november 2010 17:54

  

  

  

Nu i eftermiddag har jag fått upp mitt julpynt. Inte för att det är så speciellt mycket..

Jag har det viktigaste och sen firar ju inte jag julen här hos mig heller och då orkar jag inte ha en massa saker överallt.

Är jättenöjd med min lilla Snölykta med ängeln i som jag köpte på Jysk i början av månaden..

Däremot måste jag köpa en ny Adventsljusstake då min gamla har en jävla massa stearin överallt.

Har suttit och kollat igenom på nätet nu och jag hittade inget där så jag måste gå och kika i butiker istället.

Jag vet på ett ungefär vad jag vill ha och då duger inte vad som helst...

Av Linda - 27 november 2010 14:06

  

  

  

  

 Faaaaaan, kan det ALDRIG sluta snöa i denna jävla stan eller??

Det blir bara mer och mer för var dag som går!

Kallt är det också och jag har redan tröttnat på helvetet!!

GE MIG SOL OCH VÄRME, TACK!

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards