Alla inlägg den 13 november 2010

Av Linda - 13 november 2010 23:36

Imorse var det dags att gå upp sjukt tidigt denna lördag. Det var ett tag sedan nu faktiskt sen jag jobbade en tidig morgon på en helg. Förra lördagen började jag ju inte förrän tolv. Det gick bra att gå upp så tidigt faktiskt inget konstigt med det eller så. Kom upp och jag var på jobbet precis i tid.

Det jobbiga var bara att jag drömde en mardröm så jag vaknade upp strax efter fyra någon gång och sen kunde jag INTE somna om efter det! Den var fan jävligt jobbig och äcklig också dessutom. Någon/några jävla idiot/-er ville bomba mig (enbart mig) inte de andra som var runt omkring. Jag var tillsammans med en jobbarkompis och hennes familj och vi var i någon slags villa, typ. Mobilen blev jag terrad på och den gick verkligen inte att stänga av då idioterna hittade mig ändå. Minns den känslan; jag vill INTE bli hittad!! Kastade den jävla telefonen åt helvete, men skiten gick ändå inte sönder. När jag svarade en gång ... var det Prinsessan Dianas röst :S VAD FAAAAAAN??? Jag blev i alla fall inte bombad och jag såg de där bomberna komma mot huset och pappan till den här familjen gick och pratade med de där idioterna (som jag inte såg ansiktet på eller så) och han bad dem sluta vilket de gjorde, och då vaknade jag. En aning rädd faktiskt   Sen låg jag vaken fram till halv sju då klockan ringde..

Annars har dagen vart helt okej fast kvällen var mycket roligare och bättre. Är ju alltid beroende på personal det där tycker jag i alla fall!

 

När jag hade slutat tolv då jag har mitt break på fyra och en halvtimme cyklade jag först upp till Willys där jag bara ville ha Choklad, Disktrasor, Glödlampor och Ostbågar! De där jävla ostbågarna har jag vart sugen på nu när jag har min mens så jag ville ha några ikväll, men även imorgon efter jobbet. Gott är det hur som helst.

Träffade en killkompis utanför Willys när jag var på väg hem och det var fan sjukt längesen jag såg honom nu! Alldeles för längesen plus att jag såg en annan när jag stod i kön.   

Sen när jag kom hem la jag mig halv ett och jag gick upp halv tre igen. Skönt att få ta igen lite sömn! Sen var det bara iväg på cykeln igen typ.

Nä, ska kolla runt lite mer på nätet innan jag ska sova igen. Imorgon är det ju jobb igen..

Hoppas att Ni haft en bra dag! Tjing tjong

 

Köpte detta på Willys Choklad, Disktrasor, Ostbågar och Glödlampor. Fan det är det enda jag köper nu för tiden; glödlampor! Jävla kassa har mina vart som jag köpt...

  

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards