Direktlänk till inlägg 25 november 2010

Dagens Outfit 1o1125

Av Linda - 25 november 2010 22:34

  


Idag har det vart lite för kallt med bara ben kände jag när jag kom ut, men jag fick bara gillar läget helt enkelt. Älskar verkligen min polotröja som jag köpte förra vintern!


* Polotröja, H&M- Älskar verkligen denna! Den är jättevarm och härlig som en klänning på mig!

* Strumpbyxor, KappAhl, NYA- Tycker verkligen om dessa och jag ÄLSKAR mönstret på dem!

* Strumpor, KappAhl, NYA!

 
 
Agnez

Agnez

26 november 2010 11:04

Sorry jag är sämt på att uppdatera bloggen nu för tiden. Upptagen med allt annat. Men bättre sent än aldrig antar jag.
Allt är bra med oss. Bebisen växer så de knakar. Han har fått namnet Axel, efter många om och men... men han kallas de mesta Ödlan, lillhjärtat, hjärtat osv. Kärt barn har många namn :P
Behövde inte bli igångsatt för han valde att komma ut självmant till sist.. gick 14 dagar över tiden och de var jobbigt men han kom juh tillsist. De är en omställning med en bebis i huset och allt tar mkt längre tid än innan men de är underbart på samma sätt. Denna underbara lilla varelse.. en liten minimänniska. Ska lägga ut nån bild på honom snart.. så du och andra intresserade får se..
Hoppas allt är bra med dej! kram kram

http://www.agnez.bloggplatsen.se

 
neli

neli

26 november 2010 16:13

hej tjejen :) ♥

hihi okej. där ser man... du är en cool göteborgare haha :D nice! jag älskar göteborg. sjukt fint där. och dem har verkligen allt!!

hihi okej. aah, men då gick du ett tag innan du slutade? ändå 2 år? fan ibland tänker jag också på att sluta, men det är så jävla dålig timing känns det som.. det finns knappt något jobb så va fan ska man göra liksom?! men samtidigt vill jag inte fortsätta gå något som jag känner inte passar mig. jo jag är inne på mitt andra år nu också.. JA, den boken hade jag förra året. fifan, det va rena helvetet då jag läste den, men som tur va så klarade jag av den tentan.. jag hade knappt pluggat och jag gick ditt, chansade på allt (det va flervalsfrågor som man skulle kryssa i) och jag fick PRECIS godkänt :P haha. sån jävla tur!

härligt och höra att din torsdag va bra.. min va inge vidare, men idag är det bättre thank god haha. ikväll är det idol och fan va laddad jag är haha :D
hoppas att du haft en bra fredag än så länge hihi.
kramar vännen

http://simplyneli.blogg.se

 
neli

neli

26 november 2010 17:00

hej tjejen :)

åh göteborg är verkligen fint på alla sätt, dock gillar jag inte att det är så mycket som händer där. herregud, den perioden då folk försvann och blev mördade va ju helt sjuk... rasmus som försvann, elin krantz och hon nancy! helt galet.. det är synd att en sån fin stad ska vara full med idioter som går runt och dödar :( ja göteborg har allt, men en sak fattas; STARBUCKS! det borde dem fan öppna asså.. åh, jag ska till liseberg nästa vecka. längtar så mycket. asslänge sen jag va i göteborg ♥

hur kommer det sig att du sökte i jönköping? det finns ju jättemånga högskolor i göteborg eller? :) åh men journalist verkar roligt, men som du säger, det är svårt med jobb inom det området. och ja, jag håller med dig, idag ska man vara nöjd med det lilla man har. andra har inget!!

åh jag kommer verkligen hur det var. lärarna sa att den skulle vara jättesvår osv och det va den verkligen.. jag fattade ingenting men ändå klarade jag den haha. helt sjukt! ja, det va många som fick göra om den hos oss också.. fan jävla tentor. det känns som att man aldrig känner sig säker på nån. alla är lika svåra.

haha, ja då gäller det att rösta bort alla sina pengar på mobilen haha. fan va jag ska rösta ikväll :D tur att jag laddade mobilen för nån dag sedan haha. jag ska ringa och smsa på olle ♥ fan helt besatt typ haha.

haha oj va jobbigt :O vem menaru nu? ex eller?

puss och kram tjejen

http://simplyneli.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 19 maj 2014 21:34


   Min absoluta drömväska ALLA kategorier    En Chanel-väska kommer jag definitivt äga en dag!  #Chanel #Chanelbag ...

Av Linda - 30 november 2013 22:30

Idag åkte jag in till stan då jag inte vart där på länge. Utbudet är mycket bättre inne i stan också, och nu innan Jul är det så mysigt att gå där inne med all julpyntning som är. Vill helst åka till stan minst en gång när jag är hemma i Göteborg. Ja...

Av Linda - 28 november 2013 22:30

Idag var det dags att åka hem till Göteborg igen, sista gången innan jul. Då jag är sjukskriven nu behöver jag komma bort lite, och då passar det jättebra att åka hem. Som vanligt har jag gått en sväng på Torget som jag brukar göra när jag kommit hit...

Av Linda - 11 oktober 2013 23:30

Om det blev lite shopping igår kan man ju säga att jag tog igen det idag - med råge!! Haha, det blev en del. Var inne i alla möjliga butiker idag där jag kollat runt. Dock så har inte nåt vart särskilt dyrt utan jag har kommit undan väldigt bra ändå....

Av Linda - 10 oktober 2013 22:45


Tidigare idag åkte jag hem till Göteborg så som vanligt gick jag ner till Torget nu på kvällen för att kika lite. Hann inte med så många butiker idag fast å andra sidan har jag ju hela helgen på mig. Däremot såg jag att Vero Moda hade 5o% på ALLT i h...

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards