Alla inlägg den 18 november 2010

Av Linda - 18 november 2010 21:36

Idag var det dags för den sista arbetsdagen denna veckan - UNDERBART! Så, nu kan jag faktiskt säga att jag tar HELG! En välförtjänt sådan också vill jag påstå! Har ju jobbat två helger i rad så nu får det räcka. Har börjat sova bra nu igen också så jag skulle egentligen behöva sova en hel del till. Aja, det löser sig med den sömnen..

Det gick hur som helst bra att jobba idag och det bjöds på en hel del skratt emellanåt - välbehövliga skratt! Härligt för min del kände jag. Välidgt lugn dag faktiskt så jag njöt lite av att inte behöva stressa runt som en kokohjärna..

Det har vart väldigt kallt idag och grått och jag sa det att det kommer börja snöa idag - visst i helvete hade man rätt om det där.. BAJS!! Fast det är inte så mycket som har kommit nu, men det lär ju snöa en del inatt kan jag tänka mig. Imorgon också och hela helgen tydligen. DRIT VÄDER!!  

När jag kom hem från jobbet såg jag att jag hade fått mitt Anställningsbevis så det var bara att gå och köpa ett frimärke och sen lägga brevet på lådan till A-kassan, nu har de äntligen ALLA papper som de ska ha, hoppas jag i alla fall. Sen la jag mig och vilade från tjugo över tre till fem. Rätt så skönt då jag gäspat en hel del idag...

Eftersom jag har en hel del att göra imorgon så stacka jag iväg på cykeln till Willys vid tio över åtta där jag skulle handla lite inför helgen då jag ska få besök   På Willys köpte jag Choklad, Gifflar, Gurka, Köttfärs, Sallad, Tacochips, Tacokrydda och Tortillabröd! Hade tänkt bjuda på Tacos imorgon eller på söndag när mina gäster kommer! Kommer att bli en jävligt mysig och trevlig helg! Alltid lika kul med besök dessutom.

Nä fan, även om jag vilade förut så är jag rätt trött nu ändå och jag tänkte sova nu faktiskt! Skulle kunna sova i en hel vecka typ med tanke på hur dåligt jag sovit i en månads tid nu..

Hoppas att Ni haft en bra dag! Tjing tjong


Handlade Tortillachips, Tacokrydda, Choklad, Köttfärs, Tortillabröd, Gifflar, Gurka och Sallad på Willys.

  

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards