Alla inlägg den 6 november 2010

Av Linda - 6 november 2010 11:11

Idag blir det jobb hela dagen i princip! Rätt skönt också då det ger mig mer pengar i och med OB-tillägget och den lönen kommer ju i december - då är ALLT välkommet inför den fattiga SKIT månaden januari. Det var väldigt längesen jag jobbade helg nu. I oktober blev det bara en fredagnatt och det är inte samma typ av arbete då som på dagarna. Ska bli intressant att se hur det går - förhoppningsvis bra! De ringde strax innan åtta dock och frågade om jag kunde komma tidigare, men det ville jag inte. Jag behövde få sova några timmar till.

Det är fint väder idag också alltid lika nice   Kan dock inte njuta så mycket som jag hade velat idag kanske..

Jag började min lördag med att kolla på den mysiga serien Gilmore Girls! Tycker verkligen om den serien, men bäst är den när hon är tillsammans med Dean, tycker jag i alla fall!

Ni får ha en bra lördag! Tjing tjong


  

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards