Alla inlägg den 17 november 2010

Av Linda - 17 november 2010 21:36

Idag har jag vart ledig och vad har jag gjort; JO, jag har sovit som in i helvete!! Sovit och sovit har jag gjort. Sov mer än 12 timmar tror jag, men det behövde jag verkligen göra också. Så dålig som sömn jag fått den senaste månaden.. Det var i alla fall jätteskönt att få sova länge idag..

Jag vurpade ju igår med cykeln och när jag vaknade idag hade jag jävligt svårt att röra mig faktiskt! Ont både här och där, men även i nacken. Det är INTE bra att ha ont där det var liksom på vänster sidan av nacken. Jag hade hövvevärk också så jag fick ta en Alvedon och då la sig smärtan också en del. Var lite orörlig där ett tag och det gjorde ont att vända på hövvet åt vänster. Men nu är det bättre och det är viktigast av allt. Betyder bara att det blev en rejäl jävla smäll och jag behöver vara mer försiktig i kurvorna nu. Har jag någonsin nämnt innan hur mycket JAG HATAR denna årstiden?? Tror inte att jag har det va, hehe   


Som sagt det har vart jävligt lugnt idag, men jag cyklade iväg till PA:s där jag handlade Champinjoner, CHic, Ciabatta börd, Cosmopolitan, Julmust, Matlagningsgrädde, Majs, Mjölk, Skinka och Vaniljsås. Sen var det bara att cykla hem i den jävla blåsten igen. Det var lätt att ta sig dit när jag hade medvind, men desto jobbigare hem i motvinden.. Ett plus för att det det inte regnade i alla fall.

De ringde från resursen med ja och frågade om jag ville byta bort min dag imorgon till inatt, men jag sa det att jag har så ont i kroppen så jag vill gärna jobba dagen imorgon så att jag kan få vila idag istället. Det var helt okej jag var ju ändå bokad liksom. Så imorgon blir det den sista arbetsdagen denna veckan och då har jag jobbat sen i torsdags förra veckan och bara vart ledig idag och i fredags så det ska bli riktigt skönt!

Nä, jag ska lägga mig snart och läsa innan jag släcker lampan tänkte jag. Hoppas att Ni haft en bra onsdag! Tjing tjong


Detta köpte jag idag: Cosmopolitan, Chic, Julmust, Mjölk, Ciabatta bröd, Skinka, Matlagningsgrädde, Champinjoner, Vaniljsås och Majs!

  

Med posten kom ICA:s Buffé, H&M-katalog och Åhléns-katalog - Nice!

     

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards