Alla inlägg den 2 november 2010

Av Linda - 2 november 2010 22:36

Det här med jobbiga samtal börjar det bli vardagsmat för mig? Man kan ju nästan börja undra.. Men det gick bra och jag var lugn som sjutton! Kanske inte det roligaste man fått men.. Huvudsaken är hur det blir i slutändan. Där lämnar jag det samtalet.

Jag var på väg ut när det ringde, men jag fick vänta lite med det istället. Så vid kvart över två cyklade jag iväg på cykeln och gjorde mina ärenden. Skönt att det gick rätt så snabbt för jag var jävligt tankspridd efter samtalet så jag hade inte världens lust att sitta ner för länge och dra ut på allt det man snackade om. Nu är det gjort och det är huvudsaken.

När jag var klar cyklade jag ner till stan och först in på Apoteket. Jag behövde köpa en nu Neutrogena Visibly Clear där sen såg jag att de hade Munskölj också som jag vill och behöver ha! Bara bra saker med andra ord.

Jag var inne på Lindex sen och kollade. Jag såg en snygg klänning som är stickad där, men jag köpte den inte. Tåls att fundera på och jag kan hitta en som är billigare någon annanstans. Var liiite överpris på den! Men jag hittade annat snyggt istället   Ville muntra upp mig själv lite granna efter samtalet idag kände jag. I LIKE THEM!!

När jag skulle hem från stan började det regna igen då det hade vart uppehåll en liten stund. Det var inte så farligt, men det var tur att jag cyklade från stan i tid då det började regna mer sen..

Klockan har verkligen gått och gått idag visst det är bra på ett sätt, men den har gått liiite för fort. Har inte hunnit med riktigt allt som jag hade tänkt mig först bara. Får ta igen det imorgon istället.

Nä, nu ska jag lägga mig tänkte jag. Hoppas att Ni haft en bra dag! Tjing tjong


Detta fick jag köpt på Apoteket idag.

  

Neutrogena Visibly Clear Scrub, 67 kronor.


  

Munskölj, 47,5o kronor.

Av Linda - 2 november 2010 21:36

Jag var nere på stan en liten kort sväng tidigare idag efter mina ärenden. Jag var inne snabbt på Apoteket och sen gick jag in på Lindex och kikade runt lite. Jag var inte på jakt efter något speciellt egentligen, men jag hittade något som jag aldrig kan få nog av eller FÖR mycket av - nämligen underkläder!


Detta shoppade jag på Lindex idag:

* Rosa och Röda String, 59,5o kronor/styck, båda från Lindex- I LIKE THEM! Snygga båda två! Billiga var de dessutom. Man kan aldrig få för många av dem är min filosofi.


    

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards