Alla inlägg den 5 november 2010

Av Linda - 5 november 2010 20:34

Vad jag har hållt på och handlat denna veckan egentligen.. Fast det mesta har ju faktiskt vart till hemmet och det är aldrig fel anser jag. Saker går åt och man behöver nya saker ibland. Som idag köpte jag bara massa ljus istället och de går verkligen åt här hos mig då jag älskar att tända ljus! Nu har jag ett tag förhoppningsvis..


Detta shoppade jag på ÖoB idag:

* Antikljus, 2o kronor och Blockljus, 24,5o kronor/styck, ÖoB- Oj, vad mycket ljus det blev haha! Nu har jag ett bra tag framöver och jag tjuvstartar lite med de röda ljusen inför julen som snart kommer.

 

  

Av Linda - 5 november 2010 16:15

Inatt har jag fått sova hela natten och det var fan underbart att få göra det! Det var skönt eftersom jag la mig så jävla sent förra natten och då tar jag igen sömnen natten därpå.

Det är fint väder idag med sol och blå himmel! Har fått ta hand om mitt diskberg idag fast det är ju så skönt sen när det är borta.. Jobbigt bara att ta tag i det, tycker jag!

Jag cyklade bort till ÖoB strax efter tre där jag köpte Antikljus, Blockljus (4 stycken), Glödlampor, Duschkräm och Tvål. Efter det cyklade jag hem via Hollendergatan igen. Hade tänkt att cykla hela Hälsoslingan, men jag droppade det idag. Jag har slappat med min dator i sängen och jag somnade till en halvtimme.. Skulle gått på fest idag hos E,. egentligen, men jag har vart så jävla trött så jag orkar verkligen inte!! Jag ska ju jobba imorgon dessutom och det är ett långt pass.

Jag ska bara stanna hemma ikväll istället och se på Idol och bara vara! Det är en bra fredag för mig det.

Hoppas att Ni haft en bra dag och ha en fortsatt bra eftermiddag/kväll. Tjing tjong


Köpte med mig Tvål och Duschkräm idag ja från ÖoB. Den där tvålen är fan gratis - kostar endast tio spänn!

  

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards