Alla inlägg den 9 november 2010

Av Linda - 9 november 2010 22:34

Gårdagen var en riktig städ-måndag för mig. Städade toaletten, dammat av överallt och tvättat av diskbänken och liknande. En rätt värdelös måndag helt enkelt!

Däremot har jag blivit väckt både igår och idag av grannens hund som ylar, skäller och krafsar mot dörrhandtaget. JAPP, jag hör det från min lägenhet då det är förbannat lyhört här. Igår låg jag vaken i flera timmar och jag tyckte verkligen så synd om hunden hjärtskärande att höra den yla så mycket som den gjorde... Samma har det vart idag fast inte lika mycket som igår då var det som värst..

Jag slappade ett tag idag fram till S., ringde och fråga om vi skulle käka ihop idag eftersom det aldrig blev av i torsdags. Så det skulle vi göra hos mig idag och jag sa att jag hade Hamburgekött hemma (fast de såg inte så fräscha ut så att jag kunde bjuda på dem). Däremot hade jag inget bröd hemma, men jag hade ändå tänkt ta bussen ner till ICA i snöstormen!! Där handlade jag Blåbärspaj, Ciabatta bröd, Gifflar, Hamburgekött, Hamburgerbröd, Mjölk, Sallad, Taragona choklad och Tv-tidningen. Gott med Taragona tyckte jag!

Runt halv sex kom S., hit och först kollade vi klart på Ung och bortskämd som gick i repris från igår. Sen fixade vi maten och det gick ju jävligt fort att bara fixa salladen och steka köttet! Jävligt gott var det måste jag säga och jag tänkte faktiskt äta det imorgon också då det var något extra att äta det goda brödet! Sjukt längesen jag gjorde hemmagjorda Hamburgare också för den delen.

Nä, nu ska jag lägga mig och läsa en stund innan jag ska sova! Hoppas att Ni haft en bra dag. Tjing tjong


  

Av Linda - 9 november 2010 15:34

     

  

  

   Fy faaaaaan vilket jävla SKIT väder det är idag!!

I HATE SNOW!!

Jag gick upp runt åtta imorse - tittade ut och sen la jag mig under duntäcket igen i ren protest mot det här jävla PISS vädret vi har idag...

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards