Alla inlägg den 15 november 2010

Av Linda - 15 november 2010 22:56

Idag var det dags att jobba några värdelösa timmar. Inte speciellt kul att komma och jobba tre ynka timmar och dels komma mitt i maten. Men det gick i alla fall. Det fick gå idag bara att bita ihop!

Inatt sov jag i alla fall jävligt bra och jag vaknade inte av någon hund som skällde eller som krafsade mot dörren. Var helt slut i hövvet igår när jag la mig och det tog tyvärr lite längre tid än vad jag ville. Sen sov jag och sov fram till sex då jag gick på toa och sen gick jag upp elva. Behövde verkligen all sömn och vila..

Imorgon ska jag tvätta, men eftersom jag inte har haft en "slapp" söndag tänkte jag ha det imorgon medans jag springer upp och ner. Hoppas att allt är bätte imorgon bara. Känner mig empty!

Godnatt på Er! Tjing tjong

Av Linda - 15 november 2010 19:54

  

 

Hahaha, har Ni sett detta programmet eller?

Tycker att det ska bli jävligt roligt att följa dessa slappa snorungar!!

Jean-Pierre är någon jag INTE klarar av bara. Snacka om att han INTE kan få NOG av sig själv!! USCH!

Herrejävlar vilka handikappade idioter!!

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards