Direktlänk till inlägg 26 maj 2012

JOBB 7.3o-14.3o

Av Linda - 26 maj 2012 23:04

För en gångs skull denna veckan frös jag imorse när jag cykla till jobbet. Det blåste lite och molnigt var det också. Jävligt skönt att cykla i alla fall, tyckte jag. Nu ska jag ut och cykla mer och förbränna lite. Behöver göra det om man säger så. Brukar inte gnälla över sånna där saker, men idag har jag lite av en dålig dag när det gäller det där..

Pingstafton idag då ja, och det innebär Storhelg vilket ger det dubbla i OB. Skitbra är det! Överraska kollegorna på jobbet då jag sa att det är ju storhelg idag, och då blev dem glada. De trodde att det var en "vanlig" helg, men icke sa nicke. Det är bra när man kan komma med glada och positiva överraskningar. Annars har det inte vart mågra problem att jobba idag. Är dock inget fan av att jobba när det är hett ute, men det gick bättre idag på dagen än att vara borta hela kvällen.


På rasten gick jag på stan en snabbis idag igen, och jag kollade på Garderób 2o, Hemtex och Bokia idag. Såg inget speciellt inne på Garderob 2o utan jag tyckte att det var i princip samma utbud som för en månad sedan. Köpte två grejer inne på Hemtex som jag har på balkongen, och det blev jättebra därute nu! Fattas bara blommor sen är det bra. Sen köpte jag Pennor inne på Bokia då mina är slut nu. Det var jävligt skönt att gå hem halv tre då det blev mycket prat när jag skulle gå, och det var nåt jag kände att det får dem lösa.

När jag kom hem satte jag mig ute på balkongen, och jag har slappat några timmar på eftermiddagen. K., ringde runt tjugo över sex, och då snacka vi om lite annat först, men sen fråga jag honom om telefoner. Ska köpa mig en ny, och jag har fått massa olika bud från olika håll, men brorsan känner mig bäst och min syn på teknik, haha! Prata ganska exakt i en timme innan vi la på. Sen cykla jag ner till ICA innan åtta. Träffa J., där som jag snacka lite med innan jag gick vidare och handla. På ICA köpte jag Aioli, Champinjoner, Gurkor, Kycklingsallad, Makaroner och Sallad. När jag kom hem packa jag upp, fixa mat och sen har jag suttit här i soffan och kollat på Eurovision. HEJA LOREEN!!

Hoppas att Ni haft en underbar dag! Tjing tjong


På ICA handla jag Kyckling, Aioli, Makaroner, Gurkor, Champinjoner och Sallad.

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 19 maj 2014 21:34


   Min absoluta drömväska ALLA kategorier    En Chanel-väska kommer jag definitivt äga en dag!  #Chanel #Chanelbag ...

Av Linda - 30 november 2013 22:30

Idag åkte jag in till stan då jag inte vart där på länge. Utbudet är mycket bättre inne i stan också, och nu innan Jul är det så mysigt att gå där inne med all julpyntning som är. Vill helst åka till stan minst en gång när jag är hemma i Göteborg. Ja...

Av Linda - 28 november 2013 22:30

Idag var det dags att åka hem till Göteborg igen, sista gången innan jul. Då jag är sjukskriven nu behöver jag komma bort lite, och då passar det jättebra att åka hem. Som vanligt har jag gått en sväng på Torget som jag brukar göra när jag kommit hit...

Av Linda - 11 oktober 2013 23:30

Om det blev lite shopping igår kan man ju säga att jag tog igen det idag - med råge!! Haha, det blev en del. Var inne i alla möjliga butiker idag där jag kollat runt. Dock så har inte nåt vart särskilt dyrt utan jag har kommit undan väldigt bra ändå....

Av Linda - 10 oktober 2013 22:45


Tidigare idag åkte jag hem till Göteborg så som vanligt gick jag ner till Torget nu på kvällen för att kika lite. Hann inte med så många butiker idag fast å andra sidan har jag ju hela helgen på mig. Däremot såg jag att Vero Moda hade 5o% på ALLT i h...

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards