Direktlänk till inlägg 11 oktober 2011

JOBB 7-14

Av Linda - 11 oktober 2011 23:56

Buh, inatt sov jag knappt nånting.. Vet att jag vakna upp runt halv fem och sen sov jag fram tills klockan ringde, men innan det tror jag inte att jag sov så många timmar.. Släckte rätt sent också i och för sig men ändå.

När vi satt på rapporten imorse kände jag hur jävla trött jag var då jag börja gapflabba åt ingenting, haha. Det var en kommentar bara som lät så jävla rolig strax innan halv åtta på morgonen som gjorde att en annan börja skratta med. Vid den tiden kan det vara antingen roligt eller jobbigt. Det var då jag kände hur trött jag var också men inte resten av dagen sen då den gick i ett, och det är ju bra det! Har vart en jättelugn dag idag. Haha, det var lugnt fram tills jag drog i smalbenet i luckan till Diskmaskinen - fy faaaaaan vad det gör ont!! Då skrek jag AJ i hela köket, och det var tur att ingen annan var där då förutom jag fast L., kom och fråga hur det gick. Det var inte första eller sista gången jag drämmer i mina ben i den skiten!!


Solen och den blåa himlen har vart framme idag också, men det kom lite mer moln när jag skulle hem. Det var tänkt att A., och jag skulle ut och powerwalka, men det blev inte så till slut ändå. Det hade kört ihop sig annars hade hon gärna gått, och det vet jag, men vi får ta det en annan dag istället. Jag cykla ner till ICA då innan halv fyra för jag skulle ju få köpa Zumba Fitness av J.! ÄNTLIGEN fick jag köpt DVDn så nu jävlar ska det dansas =)

Var så trött när jag kom hem så jag la mig fyra och gick upp halv sju igen. Shit, trodde inte att jag sov så länge, men det var så skönt. Sen fixade jag i ordning mina Potatisklyftor och ställde bara in dem i ugnen. Skulle ge mig på dem olika stegen och movesen i Zumban så det gjorde jag en halvtimme. Sen var det bara att värma maten och käka =)

Skönt att börja sent imorgon då hinner jag dansa lite och fixa mat innan jag ska iväg och jobba kvällen.

Hoppas att Ni haft en bra dag. Natti och tjing tjong


Zumba Fitness som jag fick köpt idag =)

 

 
 
neli

neli

12 oktober 2011 13:32

hej tjejen =)

ja jag förstår att du älskar dina gardiner.. dem var superfina verkligen hihi =)

ja men tjocka tidningar är verkligen så mycket roligare.. köpte nya style by för någon dag sedan och den satt jag och bläddrade i typ någon timma! hur mysigt som helst att sitta och inspireras av en tidning en mysig höstkväll med tända ljus inne hihi =) och ett te vid kanten också haha.

åh kan tänka mig att det är superkul med inredning.. älskar ju att gå runt på IKEA haha.

så surt när den man gillar inte kommer vidare i idol, men egentligen det är inte så stort haha. vet inte heller om jag kommer följa det sådär maniskt, men jag har ju mina favoriter och det är alltid kul att se hur det går för dem! vem gillade du som inte gick vidare? =(

nej jag var i jönköping i 1 vecka typ... nu är jag hemma hos föräldrarna igen, men ska tillbaka på fredag för på lördag firar jag och killen 5 år tillsammans så då MÅSTE jag vara där haha =) shit va tiden går!

hoppas allt är bra med dig annars? =)
kram

http://iamsofashion.blogg.se

 
johanna lee

johanna lee

13 oktober 2011 10:44

kul med zumba, har du kört ännu? :P

Nej det är verkligen svinkallt, speciellt när det blåser till :/

Ja verkligen :) vinterjackan har jag inte heller börjat med än, och nej skorna väntade jag med.. tänkte passa på med gympaskorna ett tag till ;) får se om jag använder dom snart eller inte haha, kan inte bestämma mig. Man ska ju ändå ha dom sen hela vintern, men kul att ha dom nu när dom är nya :P

Ja men det kan jag förstå, låter sjukt roligt att massa syskon!

ja exakt, pratar med båda på datan, kanon ju!

ja jag har börjat tröttna lite nu på att gå ut och dansa för det är oftast mycket folk som är helt äckliga och dansar runt haha, är nog bättre att bara gå ut och sätta sig å ta ett glas på nåt mysigt ställe :)

http://jlee.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 19 maj 2014 21:34


   Min absoluta drömväska ALLA kategorier    En Chanel-väska kommer jag definitivt äga en dag!  #Chanel #Chanelbag ...

Av Linda - 30 november 2013 22:30

Idag åkte jag in till stan då jag inte vart där på länge. Utbudet är mycket bättre inne i stan också, och nu innan Jul är det så mysigt att gå där inne med all julpyntning som är. Vill helst åka till stan minst en gång när jag är hemma i Göteborg. Ja...

Av Linda - 28 november 2013 22:30

Idag var det dags att åka hem till Göteborg igen, sista gången innan jul. Då jag är sjukskriven nu behöver jag komma bort lite, och då passar det jättebra att åka hem. Som vanligt har jag gått en sväng på Torget som jag brukar göra när jag kommit hit...

Av Linda - 11 oktober 2013 23:30

Om det blev lite shopping igår kan man ju säga att jag tog igen det idag - med råge!! Haha, det blev en del. Var inne i alla möjliga butiker idag där jag kollat runt. Dock så har inte nåt vart särskilt dyrt utan jag har kommit undan väldigt bra ändå....

Av Linda - 10 oktober 2013 22:45


Tidigare idag åkte jag hem till Göteborg så som vanligt gick jag ner till Torget nu på kvällen för att kika lite. Hann inte med så många butiker idag fast å andra sidan har jag ju hela helgen på mig. Däremot såg jag att Vero Moda hade 5o% på ALLT i h...

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards