Alla inlägg den 15 oktober 2011

Av Linda - 15 oktober 2011 23:34

 

 

Jag är rätt efter när det gäller filmer, det kan jag verkligen erkänna!

Jag vet många som har sett denna filmen tidigare, och jag är sist som vanligt..

Köpte den här filmen när jag var hemma i Göteborg då den var så jävla billig, även Allt för min syster som jag såg igår!

Kommentaren fån tjejen i kassan på Åhléns när jag skulle betala och hon fick syn på denna var: Detta är världens bästa film!

Återstår att se nu när jag äntligen fått tummen ur att se den =)

Av Linda - 15 oktober 2011 21:34

Inatt blev det inte mycket till sömn alls - eller rättare sagt ingenting. Jag somnade på morgonen runt sex typ, och sen sov jag väl sådär.. Blir så jävla dumt när man ska sova efter en jobbnatt. Så jag har känt mig rätt slö i hövvet idag i omgångar.

Men när jag väl hade gått upp fundera jag på om jag orka tvätta idag; jo, det gör du visst! Sen så höll jag på med tvätten mellan två och fem (tiden börja tolv men då sov jag fortfarande), har diskat, vart nere i Återvinningsrummet och återvunnit, dammat av överallt och gjort lite sånt där plock. Skönt att få det gjort!

Hade bestämt mig för att göra Kycklingsallad idag och eftersom jag måste frosta av min frys så tänkte jag att jag skulle ha Räkor i Salladen också. USCH, vad äckligt det var att skala dem där jävla räkorna!! Det var första gången jag gjorde det och nog sista gången också.. Nä, så illa ska det nog inte vara. Var inte så jättebra på det där så det blev många som blev väldigt små. Gott var det i alla fall =)

Var nere hos grannen medans jag sprang upp och ner för att låna lite tejp så jag kan använda samma kartong när jag ska skicka tillbaka mitt paket imorgon. Snacka även med E., från fönstret lite snabbt.

 

För övrigt en jävligt tråkig lördag, typ. Måste tillbaka till min motivation igen känner jag. Ser dock väldigt mycket fram emot måndag, hehe! Det kommer bli en riktigt bra dag känner jag på mig, och det är nog vad vi alla behöver.

Nä, ska se på nån bra film tänkte jag. Hoppas att Ni haft en bra dag! Tjing tjong

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards