Alla inlägg den 20 oktober 2011

Av Linda - 20 oktober 2011 23:34

 

Har klätt mig väldigt bekvämt idag eller rättare sagt jävligt bekvämt. Skönt att göra det ibland också!


* Cardigan, Lindex.

* Topp, H&M.

* Mysbyxor, H&M, NYA- Underbara byxor och jag älskar dem!

* Strumpor, H&M.

Av Linda - 20 oktober 2011 21:34

Nu är jag bra seg och trött i kroppen efter att ha vart ute och gått tidigare ikväll. När jag gick upp till min lägenhet halv åtta var det verkligen kolsvart ute.. Det var dock riktigt skönt att vara ute och gå i den friska luften. Skönt att jag hade min vinterjacka på mig annars hade jag nog frusit!

Var uppe vid halv nio imorse då jag skulle ringa ett samtal, men jag väntade i hela tjugo jävla minuter innan jag gav upp för ingenting hände. La mig sen efter det. Cykla ner till Pressbyrån runt kvart över två där jag skulle testa igen att lämna in mitt paket som skulle tillbaka.. Stackars den killen tänkte jag bara. Han ringde till DHL först och enligt dem var det inget problem med deras datorer så mitt paket gick in där, men inte på själva datorn på Pressbyrån. Så fick han ringa nån ansvarig som har hand om datorerna, men han var i Oslo så dem visste inte när felet skulle vara åtgärdat... Han tipsa mig om en DHL:s Servicepoint, och där var det inga problem alls =) Så idag fick jag iväg paketet! Gött som fan.

Har bara slappat och bara varit resten av dagen. Både cyklat och powerwalkat är ju inte dumt heller i och för sig.

Hoppas att Ni haft en bra dag! Natti och tjing tjong


Jaaa, just det. Fick se nåt jävligt trevlig på Fejsbook förut, och jag måste säga att DAMN he´s so FUCKING HOT!! Tänkte på honom tidigare idag och då ville jag kolla om han har sidan nu och det har han! Vackra, snygga människa! 

Av Linda - 20 oktober 2011 00:04

     

 


Nu har jag suttit och kollat igenom CHIC nummer 23 (4 November) 2o1o, för att se om det fanns något i tidningen som jag ville ha. Jag har inte hittat så mycket denna gången, det blev lite blandat i alla fall.


Detta hittade jag i CHIC nummer 23 (4 November) 2o1o:

* Väska Åhléns, 149 kronor- Helt okej väska för bra pris!

* Spetsklänning Ginatricot, 399 kronor- VILL HA! Tycker att denna är skitsnygg! Akkurat min typ av klänning till fest!

* Stickad Klänning Lindex, 399 kronor- Denna ser skön ut att ha nu på hösten och vintern!

* Biotherm Anti-Chute Eye Makeup Remover, 225 kronor- VILL HA! Rädda de fransar du fått och använd en makeupborttagning som skyddar och stärker fransarna istället för att slita loss dem!

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards