Alla inlägg den 10 oktober 2011

Av Linda - 10 oktober 2011 23:54

När jag var hemma förra helgen så snacka jag med syrran lite och då erkände jag något högt - som jag kanske inte riktigt velat säga innan. Sa det till min kusin när jag träffade henne på söndagen med, och det var kul att höra/se hennes reaktion! Pratade lite om det idag med A., när jag jobbade. Jag kan känna igen mig i mycket i dem känslorna som hon har, och dem saknar jag att ha/känna också. Det är så jävla härliga känslor...

Vissa saker är bara inte kul att erkänna för sig själv eller högt, men samtidigt är det ju nyttigt också! Tänk att vissa personer kan bara etsa sig fast så där på ett sätt som man gärna vill och försöker glömma, men som återkommer ändå. Men det är väl så med vissa personer bara att det klaffar så in i helvetes bra.

Det finns stunder och dagar då jag än idag kan känna att jag kan sakna Dig. Även om jag egentligen inte vill så gör jag det. Fast det är ta mig fan lättare sagt än gjort   

Vet dock vad jag behöver och jag måste göra det. 


Bara älskar denna nallen alltså! 

   

 

Av Linda - 10 oktober 2011 21:34

Imorse vaknade jag upp runt kvart i sju och jag var helt jävla säker på att jag hade försovit mig!! Men så kom jag ju på att det är ju bara måndag och det är först imorgon som jag börjar tidigt. Det har inte hänt innan (i alla fall inte vad jag minns) att jag vaknat upp så, och sen sov jag väldigt oroligt en bra stund. Sov dock som bäst när jag var tvungen att gå upp! Hua, idag har det vart kallt ute speciellt när jag cykla i regnet till jobbet och senare på eftermiddagen. 

Det har vart en lite pissig dag på jobbet idag. Kul att jobba med A., igen i alla fall! Fick dock höra nåt som var gulligt och snällt som jag försökte tänka på istället för det dåliga.

När jag kom hem snacka jag lite med grannen först och sen gick jag upp till mig en stund. Stack iväg till Willys strax innan sex där jag köpte Mjölk och Toapapper som var så billigt! Såg E., i hennes bil så jag snackade med henne när hon hade parkerat vid gymnasiet. Kul att se henne igen =)

När jag kom hem kolla jag på teven, åt mat och duscha. Just an boring monday it is! Hoppas att Ni haft en bra dag i alla fall. Natti och tjing tjong


Köpte detta Toapappret med 24 rullar för 59 spänn på Willys förut! Billigt och bra

 

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards