Alla inlägg den 21 oktober 2011

Av Linda - 21 oktober 2011 20:56

Känner verkligen hur jävla irriterad jag är och hur irritationen bara växer och växer. Hoppas verkligen att detta blir en lugn natt. PMS till tusen har jag också.

Har sovit jättebra hela natten och jag har inte vaknat upp av nåt eller gått på toa ens. Däremot vakna jag med hövvevärk.. När jag hade gått upp vattna jag mina blommor och efter det stekte jag mina Potatisar från igår och åt dem som lunch. Det är sol och blå himmel idag med lite moln på himlen bara. Cykla ner till ÖoB fem över två lite snabbt bara, men jag fick ett samtal när jag precis hade satt mig på cykeln som jag fick ta innan jag kunde cykla iväg. Det var en grej i samtalet som störde mig som faaaaaan!! Därför är jag så irriterad idag.

När jag kom hem tog jag tag i disken. Satte mig id datorn efteråt en bra stumd och skrev lite inlägg. La mig tio över sex och jag vila till kvart i åtta då fick det vara bra för denna gången. Ställde mig och fixa mat sen och tog en jättesnabb dusch precis nyss innan jag ska iväg.

Hoppas att Ni får en fortsatt bra kväll! Tjing tjong

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards