Alla inlägg den 1 oktober 2011

Av Linda - 1 oktober 2011 21:30

Jag åkte in till stan strax efter tre idag då jag gärna ville shoppa och kolla lite mer där. Jag hoppade av spårvagnen vid Domkyrkan där jag började med Kungsgatan. Gick in och ut i affärerna där och in på Karltex där jag prova ett par Converse, men dem kändes inte rätt. Gick vidare ner mot Kompassen och till sist Nordstan. Jag har hittat jättemycket fina saker som jag bara älskar! Jag är verkligen hur jävla nöjd som helst!!


Detta shoppade jag idag:

* 3 par Trosor, 79 kronor/styck (Ta 3 betala för 2 så ett par blev gratis), Accessorize- Tyckte att dessa var fina, och jag gillar mönstret på stringen!

* Kökshandduk La Petite, 39 kronor, Hemtex- Eftersom jag köpte en Löpare tidigare i veckan med detta mönstret köpte jag handduken till också! Billig var den dessutom!

* Vita Converse Skor, 699 kronor, Stadium- ÄNTLIGEN har jag köpt mig ett par Converse! Har velat köpa ett par ett bra tag nu, och jag tycker verkligen om dem! Dagens bästa köp!

* Vit Blus Object, 2oo kronor (Ordinarie pris 4oo kronor, men det var Öppningserbjudande), Vila- Jag tyckte att denna blusen var så jävla fin, och ännu bättre att den var billig! Har kollat efter blusar ett tag och nu hitta jag en som jag verkligen ville ha!

* Beige Väst med Pälskrage, 299 kronor, ZARA- ÄLSKAR denna västen!! Den är hur skön som helst! Detta var nog dagens bästa köp tillsammans med skorna!

 

         

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards