Alla inlägg den 13 oktober 2011

Av Linda - 13 oktober 2011 21:04

     

Så här blev det i sovrummet och på sängen nu när jag har min fina sängkappa där!

Jag blev riktigt jävla nöjd faktiskt.

Tog korten från tre olika vinklar så man ser hur den ser ut på alla håll.

Väldigt bra beställning detta! Passar jättebra in i sovrummet nu!

Av Linda - 13 oktober 2011 18:15

Inatt tog det en liten stund innan jag somna även om jag la mig tidigare än vad jag gjort andra kvällar.. Sov dock bra sen hela natten utan att vakna upp för många gånger. Det var däremot jätteskönt att lägga sig i någorlunda tid (är vaken rätt sent nu för tiden). Inte bra egentligen att blanda så som jag gör med jobbandet; eftermiddag, dag, kväll och nu natt - i alla fall inte i längden! Men det gick förra veckan och det har gått denna veckan också, än så länge. Är rätt slut i kroppen men framförallt i hövvet, och jag är inte vidare social nu, och det vet jag med mig. Man är som i sin egna värld när man jobbar nätter som en sa. Det är lite så på ett sätt faktiskt. Jaja.


När jag hade gått upp hoppa jag in i duschen direkt då jag var tvungen att tvätta mitt hår, och gör jag det ikväll blir det så jävla stressigt, då kommer jag få dra ner på vilan och det vill jag inte. Skönt att ha det gjort i alla fall! Det fina vädret håller i sig och detsamma gör blåsten.. Härligt med sol =)

Cykla ner till efter tre ICA där jag köpte Baugette. MER och VeckoRevyn! Sen till Pressbyrån där jag skulle hämta mitt paket - som senare skulle visa sig att NEJ, detta ska tillbaka. Det var fint och så, men jag hade missuppfattat det lite då jag trodde man skulle få en Lampfot med fast det fick man ju inte. Tyckte då att det var för dyrt för bara en Lampkjol.. Så det paketet ska tillbaka igen. Hitta dock en annan Lampkjol som jag beställde istället till betydligt billigare pris! Den kommer bli mycket bättre i sovrummet.

Cykla ner till ICA igen då jag var lite besviken över den beställningen så hämta jag mitt paket från H&M istället, och jag blev verkligen jättenöjd, jättenöjd nu =) Tycker att det blev så himla fint till sängen där nu med sängkappan. (Bilder kommer senare på resultatet).

Behöver lägga mig och sova nu inför natten så man orkar med. Hoppas att Ni haft en bra dag! Sov gärna för mig inatt, Tack.


Köpte MER, VeckoRevyn och Baugette på ICA tidigare i eftermiddags.

 

Av Linda - 13 oktober 2011 17:34

Idag kom mitt paket från H&M Home! Jag beställde detta i lördags eftermiddag så det gick ju fort för att vara H&M.. När jag fick deras katalog sist såg jag något som jag ville ha till mitt sovrum, och detta har jag funderat på ett tag nu, så i helgen gjorde jag slag i saken och beställde detta till min säng!

Hade beställt något annat också, men det kommer jag skicka tillbaka fast det var dock inte från H&M. Det är inte ofta som jag returnerar varor, men är man inte nöjd så är det bästa att skicka tillbaka varan igen.


Detta beställde jag från H&M Home:

* Sängkappa (12o*2oo cm), 359 kronor (Ordinarie pris 399 kronor, men jag hade 1o% rabatt), H&M Home- ÄNTLIGEN får jag lite ordning på sängen och denna passar in till mina nya gardiner! Det kommer bli jättebra detta! Mycket bra beställning. och jag är skitnöjd!


 

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards