Alla inlägg den 6 oktober 2011

Av Linda - 6 oktober 2011 23:34

Igår när jag skulle ställa in cykeln i mitt källarförråd ringde dem från Resursen, och frågade om jag kunde jobba idag med på samma avdelning, och självklart tackade jag Ja!

Har fått sova bra inatt i alla fall, var uppe på toa runt åtta imorse och sen la jag mig igen för att fortsätta sova lite granna. När jag hade gått upp städa jag toaletten och fixa mat som jag skulle ha med mig till jobbet, och det fick bli nåt som går fort; nämligen Köttbullar och Makaroner. Hann sitta en stund vid datorn också innan jag skulle iväg. FY HELVETE vad det har blåst idag!! Blev helt galen på den jävla blåsten faktiskt, och det kändes som att jag inte kom någonstans alls.. Solen visade sig en stund där på eftermiddagen annars har det vart grått och regnat till och från.

Som tur var så har kvällen vart lugn idag och det gick bra på eftermiddagen också. Det enda som har vart jobbigt det är min hals som är lite fuckad. Har även hostat lite fast inte så mycket utan det har vart mer på kvällen nu. Hoppas verkligen att det bryter ut nu ordentligt så jag slipper detta med snuva, ont i halsen och hosta lite då och då..

Nä, nu ska jag lägga mig och sova lite. Det har ju inte hänt nåt speciellt idag förutom att jobba då då. Hoppas att Ni haft en bra dag! Natti och tjing tjong

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards