Alla inlägg den 18 oktober 2011

Av Linda - 18 oktober 2011 23:54

Herregud, igår var jag uppe lite sent faktiskt, men jag ville skriva klart inlägget innan jag la mig. Sen när jag väl la mig i sängen tog det knappast lång tid innan jag däckade. Sov som en prinsessa/stucken gris hela natten och en bra bit in på dagen, men den sömnen behövde jag verkligen kan man säga.

Har inte gjort så mycket idag alls faktiskt. Rätt skönt att bara ta det lugnt en vardag då jag har jobbat två veckor i rad och då bara på vardagarna.. Städa toan, plocka upp grejerna som jag hade köpt, diska salladsskålen och min nya skål. Sen innan halv nio cykla jag ner en snabbis till ICA där jag köpte Hushållspapper, Potatis och Tv-tidningen. Använde vinterjackan för första gången för säsongen. Det var nästan för varmt när man var på ICA med den på, men inte ute..

Just det, fick fråga grannen om hjälp med stången till Hissgardinen som jag köpte igår. Det var jättebra att jag fick hjälp annars hade det fan inte gått bra, och jag testade själv innan också. Jättesnällt av henne!

Nä, ska lägga mig och läsa lite så man kan somna snart. Hoppas att Ni haft en bra dag. Natti och tjing tjong

Av Linda - 18 oktober 2011 23:34

         

Idag plocka jag upp min lilla shopping från igår. Det var inte såå mycket inredningsprylar, men lite grann.

Jag är nöjd med placeringarna vart jag hängde och ställde mina saker..

Det blir bara roligare och roligare detta med att inreda lägenheten, tycker jag!

Bäst av allt är slutresultatet blir så som jag har tänkt det!

Av Linda - 18 oktober 2011 21:34

När jag var nere och hämtade posten förut såg jag att jag hade fått ett stort kuvert också. Åh, min beställning såg jag att brevet var aviserat ifrån. I torsdags klickade jag hem en billigare Lampkjol än den andra jag beställde, och som jag hellre ville ha mer. Jag är jättenöjd är denna fina kjolen. Ska bara fixa en fot till den bara.


Detta beställde jag från Gårdsromantik:

* Vit Lampkjol "Amor vincit omnia", 69 kronor, Gårdsromantik- Är verkligtn jättenöjd med denna lampkjolen! Billig är den också. Kommer bli jättebra i sovrummet, bara foten som ska fixas nu!

 

  

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards