Alla inlägg den 8 oktober 2011

Av Linda - 8 oktober 2011 23:54


Jag tycker att denna låten är rätt bra, men det bästa är pianospelet.

Jätteskön att bara lyssna på!


Av Linda - 8 oktober 2011 21:34

Fy fan vad jag misslyckades med mina hemmagjorda Potatisklyftor!! Dem blev verkligen sönderbrända, och nu mår jag inte alls bra då jag fick ta några ändå för jag var så jävla hungrig. Illamående deluxe. Nästa gång ska jag inte bränna sönder dem som imorgon då jag tänker göra om det, och se om jag lyckas bättre då!


Natten gick bra och jag var inte så jävla trött även om jag bara vilade en 45 minuter på kvällen igår, men eftersom jag är så förkyld hade jag sovit lite väl länge på dagen så jag klara nog natten på grund av det. Är dock seg i kroppen över huvud taget nu när jag är så jävla täppt och med denna hostan (fast jag hosta inte jättemycket inatt) i alla fall. Annars var den bra och lugn! Kände att man behövde det efter att ha jobbat fyra dagar i rad och tre olika tider på dygnet; dag, kvällar och en natt på det. Sånt tar på kroppen att jobba dygn. Ska ju jobba nästa vecka också, så nu hoppas jag att jag kan ställa om mig till "normal" tid om jag ska kunna komma upp ur sängen på tisdag morgon. Får inte bli värre innan onsdag i alla fall då jag verkligen måsta jobba dessa tre dagarna i början av nästa vecka. Skulle ställa till det en del då..


Har inte gjort nåt speciellt idag! Vilat och suttit i sängen med datorn. Gick upp tjugo i tre då tyckte jag att det fick räcka. Hostat har jag gjort en del på dagen. Blev riktigt sur nu när min mat böev förstörd ikväll.

Har lyssnat på Backstreet Boys nu ikväll med ja. Haha, lite kul att lyssna på deras låtar ändå, och en del är fortfarande bra, tycker jag.

Tänkte se på Allt för min syster nu ikväll då det inte finns några andra bra filmer på teven. Hoppas att Ni haft en bra lördag! Natti och tjing tjong

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards