Alla inlägg den 4 oktober 2011

Av Linda - 4 oktober 2011 23:24

Idag var det dags att jobba lite - ÄNTLIGEN får man la säga för nu var det två veckor sen sist.. Förra veckan märkte jag inte av det så mycket då jag var hemma i Göteborg slutet av veckan, men det var mest veckan innan det som var jävligt seg och dryg! Ska jobba imorgon också på dagen så det blir bra det. Hoppas att morgondagen blir bättre än denna kvällen, men jag jobbar inte så länge imorgon. Den var inte så rolig eller bra. Tycker att det ofta kör ihop sig på kvällarna!! Har inte hänt så mycket mer idag än att jag har jobbat! Var på Willys på min rast och köpte Kanelbullar och mat som jag skulle äta; Kycklingfilé Curry. Varken hann eller orka fixa mat innan jag stack iväg till jobbet.

Det var riktigt skönt att få sova i sin egna säng inatt då jag inte har sovit bra alls i helgen. Har även känt av att jag har haft ont i axlarna efter min tunga väska, ryggsäcken och alla påsarna från igår! Har vart trött och seg innan jag fick i mig mat, men den lilla promenaden gjorde lite också!

Nä, nu ska jag sova och jag hoppas att det blåser mindre imorgon då det var jävligt jobbigt att cykla i motvind idag. Hostade rätt bra där ett tag på grund av all blåst!

Hoppas att Ni haft en bra dag! Natti och tjing tjong


 

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards