Alla inlägg den 16 oktober 2011

Av Linda - 16 oktober 2011 23:34

             

 ÄNTLIGEN fick jag tummen ur röven och packa upp min shopping från Göteborg!

Lite av det jag shoppade var ju till hemmet så idag fick jag fram mina nya prylar.

Hade tänkt ut i förväg vart jag skulle ha dem, och det blev jättebra, tycker jag i alla fall.

Kan nästan tänka mig att köpa ett till sånt där hjärta med en annan text på. Tycker att dem är väldigt fina!

Behöver fortfarande fylla på dem en del nya saker och jag hoppas att jag hittar en del saker i Ulared imorgon.

Av Linda - 16 oktober 2011 21:34

Lång natt igen blev det. Blä, inte bra alls! Det är så här det är nu i början när man jobbat. Kommer nog bli samma sak efter nästa helg också då jag gör två nätter, men det är bra att det blir två nätter efter varandra. Då kommer man mer "in" i det så att säga. Sov jättebra sen när jag väl hade somnat och jag sov riktigt bra. Vakna upp efter nio men somna om lika fort igen. Vakna upp några timmar senare, drog upp persiennerna och la mig lite till och bara vilade.

När jag väl hade kommit upp och fått i mig nåt att äta så satte jag fart att göra lite nytta. Har haft en jävla energi nu i helgen ändå då jag gjort en del saker här hemma. Jag började med att plocka upp all shoppingen från Göteborg som vart kvar i mina påsar i två veckor nu, haha. Kasst av mig och jävligt segt dessutom. SKÖNT nu när allting är uppe och inne i garderoberna.


Putsade fönstrena i storarummet nu också, och det var jävligt bra dag att göra det när solen sken och det var blå himmel, men dem lär ju bli smutsiga igen så fort regnet kommer, typ. Cyklade ner till Myrornas insamling sen där jag skulle kasta lite kläder; en behå, en tygkasse, en blåvit randig topp med rosett, 2 svarta v-ringade toppar, 1 gråsvart hängselklänning, ett par bruna shorts och min vita vinterjacka! Det var också på tiden att jag kasta iväg den jävla påsen som stått i hallen sen innan sommaren. Påbörjade en annan påse också med skor som jag ska kasta, och la in mina sommarskor i garderoben. De kan inte användas än på ett tag =( Så denna dagen har vart aktiv också.

När jag hade lämnat kläderna cykla jag vidare till Pressbyrån där jag skulle lämna in mitt paket, men det fick jag tillbaka igen. Var tvungen fixa ett sändningsnummer hos DHL bland annat. Jävla krångel! Köpte en biljett hem till Göteborg med så nu slipper jag tänka på det!


Imorgon bär det av till ULLARED   Jag har inte vart där på säkert sex år nu. När jag firade Midsommar med Linda och company åkte vi bara förbi Ullared på vägen till och från Falkenberg så det gills inte. Kommer bli jättespännande att åka dit imorgon igen och vädret verkar bli fint också =) Lättare att åka ner då! Ska kolla efter två saker åt syrrorna som dem vill ha och sen ska jag se om jag hittar en Sportbehå. Annars är inredning det största målet att hitta nåt fint!

Hoppas att Ni haft en bra dag och att Ni får en bra dag imorgon med. Tjing tjong


Här är alla mina påsar som jag kom hem med, och all shoppingen samlad tillsammans! ÄLSKAR ALLT!

    

Av Linda - 16 oktober 2011 19:34

 

Köpte denna glassen när jag var på Willys i fredags, och den var JÄTTEGO!!

Ett tips till dig som gillar glass!

Av Linda - 16 oktober 2011 00:04

       

Det var ett tag sen jag åt Sallad nu och det var jag sugen på att göra idag!

Hade Räkor i också då jag måste frosta av min frys.

Fördelen när man gör Sallad det är att man slipper laga mat nu några dagar framöver =)

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards