Alla inlägg den 7 oktober 2011

Av Linda - 7 oktober 2011 19:34

Det var rätt jobbigt inatt då jag ville och behövde sova, men det var svårt för jag hostade så.. Somnade till slut i alla fall och det var rätt så sent. Fast då sov jag jävligt länge idag, men det skulle visa sig att det bara var bra när chefen ringde innan halv fyra för att fråga om jag kunde jobba inatt. Hade kunnat ta natten imorgon också som jag sa till henne, men eftersom jag är förkyld vill jag inte ta den för jag vet inte om jag orkar två nätter plus att jag jobbar måndag-onsdag nästa vecka, och det är svårt att vara sjuk då. All fast personal i kommunen ska på utbildningsdagar tisdag och onsdag så då har dem sagt att de behöver vikarier inför detta! Hoppas att hon får in nån annars tar jag den sa jag till henne.

Det är blåsigt idag och det är moln/sol/regn om vartannat. Efter tre sprack dock molnen upp och solen tittade fram =) Har diskat min lilla disk som jag hade med.


Cyklade till PA:s fem i fem där jag handlade Diskmedel, Flingsalt, Godis, Gurkor, Olivolja, Potatisklyftor, Sallad, Svartpeppar och Tvättmedel. Där träffade jag även E., som jag pratade lite med, och det var jättekul att se henne igen =) När jag kom hem fick jag hoppa in i duschen, sen vila jag i 45 minuter och när jag gått upp tjugo i nio ringde jag och beställde en Kebab Tallrik eftersom jag kom i säng så jävla sent. Men då slipper jag bli hunrig inatt!

Hinner inte skriva så mycket mer nu utan jag får uppdatera mer imorgon. Det enda jag hoppas det är att natten blir lugn och att jag håller mig vaken! Har tagit med mig lite godis då det ändå är fredag.  


På PA:s handla jag Potatisklyftor, Sallad, Diskmedel, Svartpeppar, Tvättmedel, Olivolja, Gurkor, Godis och Flingsalt.

 

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards