Alla inlägg den 9 oktober 2011

Av Linda - 9 oktober 2011 23:34

Inatt var jag vaken jävligt länge.. Det är väldigt svårt att lägga sig i tid när man har jobbat en natt, eller jag har i alla fall det. Var inte trött heller och då är det ännu svårare. Till slut somnade jag i alla fall! Sov bra sen och jag har inte vaknat så mycket alls vilket var bra.

Jag fick ettt litet städtyck när jag hade gått upp och då är det bara att ta vara på det medans det varar. Det börja med atrt jag såg min Olivolja som var grumlig som jag var tvungen hitta plats till i köket och då kände jag på diskbänken att det är fullt med fett på den (eftersom jag inte har någon fläkt kommer all mat-os där). Ville ha den skinande ren så jag tog Svinto, och det blev inte bra till en början, men sen blev det bättre. Städa även ungnen invändigt och utvändigt plus ena plåten. Dt tog sin lilla tid det där, men nu när det är klart blev det jättebra =) Speciellt diskbänken som är skinande ren!


Satte mig vid datorn senare på eftermiddagen och kollade lite. Jag var inne på H&Ms hemsida då jag skulle kolla efter den där Koftan som jag inte hittade i butik när jag var hemma förra veckan.. Självklart var den SLUT (som det mesta är där), men jag beställde nåt ändå till sovrummet på H&M Home. Paketet skulle komma nu i veckan redan mellan den 1o:e-14:e - så det är ju bra! Kollade även på lampor och till slut hittade jag en som jag ville ha som kommer passa in skitbra på fönsterbrädan i sovrummet. Den var billigare än den jag hittade på i en butik! Det paketet kommer också i veckan så nu har jag lite att se fram emot, och det kommer bli så jävla bra! =)

Fick cykla iväg i regnet och blåsten sen tilk Wokstugan då jag var sugen på kines mat, och jag valde Tre små Kinesiska rätter - jättegott var det! Har en del mat kvar som jag tänkte äta imorgon istället.

Annars en tråkig söndag och lugn. Just det, förkylningen har i alla fall blivit lite bättre och jag har inte hostat lika mycket idag som tidigare vilket är skönt.

Hoppas att Ni haft en bra söndag! Natti och tjing tjong

Av Linda - 9 oktober 2011 21:36

 

Sitter och kollar på denna filmen nu som går på TV3.

Haha, hänger inte rikig med i filmen bara..

Kan dock känna igen mig i bråket med systern då man själv tjafsar med sina egna systrar!

Vet inte riktigt vad jag tycker om filen än. Har Du sett den?

Av Linda - 9 oktober 2011 19:34

 

I torsdags när jag jobbade med S., satt vi och pratade om mat lite, och då sa jag att jag var sugen på kines mat i helgen. Så idag fick jag tummen ur och cyklade ner till Wokstugan där jag köpte Tre små Kinesiska rätter!

Det var faktiskt jättegott detta =)

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards