Alla inlägg den 23 oktober 2011

Av Linda - 23 oktober 2011 23:36

Denna natten gick hur fort som helst =) Det är skönt på många sätt för då slipper man längta hem till sängen allt för mycket, och dessutom finns det fan inget värre än dryga nätter! Det brukar underlätta när man jobbar med bra personer också vilket jag gjorde inatt! Vi hade jättekul där ett tag när man var som allra tröttast. Blev en del allvarligt prat också och jag visade den fina videon som Olas kompisar har gjort i hans minne   

Annars gick natten väldigt bra och det var lugnt. Stanna kvar lite imorse också, men det var en tjugo minuter då jag hade en del som jag var tvungen att ta. Hjärnan var trög däremot märkte jag...

La mig innan åtta imorse och jag sov ända till kvart över två utan att vakna upp nån gång. Tänkte bara ligga en liten stund till, men det blev visst en timma.. Lite trist att sova bort en sån här fin dag med sol, blå himmel och vindstilla.. Men men. Har verkligen inte gjort nåt vettigt alls på hela dagen. Man blir lite sån efter jobbnätter, kroppen orkar inte med.

Ska dock bli skönt att sova i sin säng inatt, och förhoppningsvis kan jag sova! Kollar på film nu så jag blir trött.

Hoppas att Ni haft en bra dag i alla fall! Tjing tjong 


Av Linda - 23 oktober 2011 21:34

 

 

När jag var i Ullared i måndags köpte jag ju denna filmen, Äntligen!

Jag har inte sett den sen jag såg den på Bio förra sommaren.

Det bästa är att min favorit Aidan är med i filmen!

Älskar ju serien och jag tycker att den första filmen är bättre, men denna är också så bra!

ÄLSKAR Carries kläder OCH SKOR!

Av Linda - 23 oktober 2011 17:46

   

    

 

(Bilderna är från Google).

HJÄLP!! Vart hittar jag sånna här rosor??

Antingen i butik eller på nätet? Först och främst Göteborgsområdet eller runt omkring?

Vore JÄTTETACKSAM för Svar!!

Har letat efter sånna här rosor ett tag nu, men jag kan fan inte hitta dem!

Så SNÄLLA, HJÄLP MIG med detta! Vore väldigt, väldigt tacksam för svar från Er läsare =)  

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards