Alla inlägg den 5 oktober 2011

Av Linda - 5 oktober 2011 21:34

Imorse var det dags att gå upp tidigt. Det gick fast jag hade gärna velat ligga kvar i sängen. Jag såg att det var mörkt när jag gick upp, men det var på väg att bli ljust. Usch, det är riktigt segt när det börjar bli mörkare ute, tycker jag. Sov jättebra hela natten, men som vanligt vaknade jag en timme innan klockan ringde, och det gör jag jämt när jag börjar sju. Min egna väckarklocka som tror att jag har försovit mig...

När jag cyklade iväg kvart i sju så kände jag att det var riktigt jävla kallt ute!! Det blåste så också så det gjorde inte saken lättare. Vinden gick rätt igenom mina mysbyxor så jag frös bra om benen.. Vantarna hade jag självklart på mig!


Även om jag inte jobbade så många timmar idag så blev det lite körigt idag med, men då är det skönt att jobba dag och sluta tidigt! Då kan man släppa det lättare sen när man kommer hem, eller jag kan det i alla fall. När jag hade slutat gick jag till "min" avdelning (där jag vart mest) där jag hämta Tjänstgöringsrapporter och sen tjöta jag lite med V., som det var längesen jag såg sist! Hon hade vart på Rhodos så hon var brun nu =)

När jag hade slutat cykla jag till PA:s där jag handla Apelsinjuice, Bananer, Bearnaisesås, CHIC, Ciabatta bröd, Delikatess Potatis, Gurkor, Julmust, Kanelbullar (kostade endast femton spänn), Kycklingfilé, Sallad, SKinka och Tv-tidningen. Tror att jag har glömt att köpa nåt som var viktigare eller mer akut, men det får jag la ta en annan dag då. När jag cyklade hem såg jag att regnet kom över berget, men jag slapp undan det rätt så bra =) Kom inte så värst mycket. Så där har det hållt på hela dagen - regn och molnigt med blåst!

Jag var så jävla trött när jag kom hem så jag la mig halv fyra och jag gick upp halv sju.. Var dock på toa kvart i sex, men jag var fortfarande så trött och jag hade tänkt ligga i tio minuter - JO TJENA! Är irriterad i min hals och det kan vara en bidragande faktor då jag är så trött. Annars en väldigt händelselös kväll!

Hoppas att Ni haft en bra dag! Natti och tjing tjong


På PA:s köpte jag Bananer, Skinka, Julmust, Apelsinjuice, CHICj, Delikatess Potatis, Kycklingfilé, Ciabatta bröd, Kanelbullar, Gurkor, Bearnaisesås och Sallad.

 

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards