Direktlänk till inlägg 25 november 2011

LÖNING!! Storhandla, sväng på stan och på jobbet

Av Linda - 25 november 2011 19:34

Fan vad det har blåst inatt. Vakna upp av den jävla blåsten runt halv nio nån gång, och jag låg kvar i sängen och drog mig till halv elva innan jag gick upp. När jag var uppe vid nio där var det så jävla mörkt liksom, men det var ju grått ute också. Då var det skönt att krypa ner i sängen igen faktiskt. När jag väl hade kommit upp gjorde jag lite småfix innan jag stack iväg till PA:s elva. FUCK, det var jävligt jobbigt att cykla i den blåsten och motvinden jag hade hela vägen. Trögt gick det också, och det kändes som om jag aldrig kom fram.. Summan landa strax under 7oo, men då köpte jag en DVD också nämligen Dear John, och sen Kaffe till mamma. Men jag är skyldig henne lite pengar så där drogs en hundralapp av. Fick ringa henne när jag var på PA:s så jag vet att jag köper rätt sorts Kaffe eftersom jag inte dricker det själv.. Paketen ska jag ta med mig till henne när jag kommer hem till Jul.

När jag kom hem slappa jag, packa upp maten, kolla igenom dem nya tidningarna och tog tag i den jävla disken!


Drog till stan vid halv fyra när det hade slutat regna och då kom solen fram också - härligt =) Först gick jag in på Hemtex där jag kolla efter den där Lampfoten som jag har tänkt på sen september/början av oktober, och sen köpte jag en Handduk också som jag har sett i nåt reklamblad man fått hem. Var även inne på Boutique Violen där jag kika lite, sen Lindex där jag hitta ett par fina Trosor i en härlig färg. Hade velat ha Behån egentligen, men den fanns bara i små, små storlekar.. Inne på Vero Moda såg jag inget speciellt direkt som jag gilla.

Drog till jobbet sen när jag var klar på stan, tjöta en stund med N., och K., och sen gick jag till en annan avdelning där jag tjöta med S., lite också innan jag drog hem. Något jag störde mig på det är när en lägger sig i, och det är lite skit samma om den personen menar väl. Gillar inte personen, och man ska fan inte säga nåt på ett annat språk för sig själv när man vänder ryggen till och går. Tjat och lägga sig i på det sättet när man själv inte känner att personkemin stämmer då ska man faaaan inte fråga sånt. Där blev jag lite smått sur. Räcker med att jag har en miljon tankar i hövvet och funderingar på hur/vad jag ska göra, och det är inte så att jag inte är medveten om vad som kommer att ske.. Men jag själv måste komma till insikt först och främst - ingen kan göra det åt mig! En spark i röven behöver man absolut ibland, men just nu känner jag att jag inte pallar med vissa saker bara från fel folk.


Har bara slappat och kollat lite På spåret, Skavlan och Idol nu på slutet. Fanns ju inte så mycket annat att se på. Känner dock hur ont i magen jag har och jag tror att mensen är på väg nu. För det känns verkligen som den sortens värk i magen. Kommer och går gör den med.

Yeah yeah, ska ta en dusch nu! Hoppas att Ni haft en bra dag! Tjing tjong


Köpte Cosmopolitan, Solo och Glaze på PA:s tidigare idag.

 

Köpte även Dear John också för 59 spänn! Gillar verkligen denna filmen =)    

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 19 maj 2014 21:34


   Min absoluta drömväska ALLA kategorier    En Chanel-väska kommer jag definitivt äga en dag!  #Chanel #Chanelbag ...

Av Linda - 30 november 2013 22:30

Idag åkte jag in till stan då jag inte vart där på länge. Utbudet är mycket bättre inne i stan också, och nu innan Jul är det så mysigt att gå där inne med all julpyntning som är. Vill helst åka till stan minst en gång när jag är hemma i Göteborg. Ja...

Av Linda - 28 november 2013 22:30

Idag var det dags att åka hem till Göteborg igen, sista gången innan jul. Då jag är sjukskriven nu behöver jag komma bort lite, och då passar det jättebra att åka hem. Som vanligt har jag gått en sväng på Torget som jag brukar göra när jag kommit hit...

Av Linda - 11 oktober 2013 23:30

Om det blev lite shopping igår kan man ju säga att jag tog igen det idag - med råge!! Haha, det blev en del. Var inne i alla möjliga butiker idag där jag kollat runt. Dock så har inte nåt vart särskilt dyrt utan jag har kommit undan väldigt bra ändå....

Av Linda - 10 oktober 2013 22:45


Tidigare idag åkte jag hem till Göteborg så som vanligt gick jag ner till Torget nu på kvällen för att kika lite. Hann inte med så många butiker idag fast å andra sidan har jag ju hela helgen på mig. Däremot såg jag att Vero Moda hade 5o% på ALLT i h...

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards