Alla inlägg den 26 november 2011

Av Linda - 26 november 2011 21:34

   

 Igår när jag var och storhandla så såg jag denna fina Lanternan som jag verkligen fastnade för.

Egentligen ska den användas för utomhusbruk, men jag vill ha den inne!

Priset då? 99 kronor på ICA Kvantum. Så jävla fin är den!

 

Så här blev resultatet. Min underbara, fina Lanterna som jag köpte idag på PA:s plus ljuset!

  

Av Linda - 26 november 2011 20:15

Inatt hade jag sån jävla mensvärk och jag var hur trött som helst så när jag stängde av datorn somna jag direkt typ. Har sovit jättebra denna natten och det gör jag nu för tiden med några enstaka nätter som undantag bara.

Har kunnat se den blåa himlen idag skymta fram under molnen, men det blåser ju som faaaan dock istället! Idag fick jag tummen ur och damma av överallt innan jag ställde fram mitt Julpynt! Vissa har redan pyntat tidigare i veckan, men jag tog det idag istället. Har inte så mycket, men det är bra det lilla jag har. Det mesta har jag gjort när jag gick i skolaneller på dagis. Kul att ha det kvar också faktiskt.

Cykla iväg till PA:s tio i fyra där jag ville köpa den där Lanternan som jag såg igår när jag var där, men som jag inte kunde ta med mig på cykeln då den väger rätt mycket... Köpte bara Blockljus till Adventsstaken, Blockljus "God Jul" och Lanterna "Welcome". Först tog jag en sån Lanterna, men det var en jävla tur att jag kolla på kvittot och på kartongen när jag var ute vid cykeln då jag tog en svart, men jag ville ju ha en vit! Så det var bara att vända tillbaka och byta ut den svarta till en vit istället. Träffade även S., där som jag prata lite med - kul att se henne =)

Det var mycket lättare att cykla hem än dit i alla fall fast det är ju alltid så när man har medvind. Så nu har jag fixat i ordning min Lanterna, valt plats och slappat vid datorn.

Det blir att kolla på Så mycket bättre och nåt annat annars får det la bli en film. Hoppas attt Ni får en fortsatt bra kväll, och imorgon är det första advent. Helt stört! Tjing tjong


Mina Blockljus som jag handla på PA:s. Måste dit i veckan igen för att köpa två nya då dessa var dem två sista som fanns kvar.

 

Av Linda - 26 november 2011 19:34

  

Min tomte som jag gjort på dagis, 1989.

      

Julstjärnorna i storarummet och köket.

  

Ljuset har jag gjort i skolan!

  

Mina fina änglar.

  

Adventsljusstaken med två ljus i, de två andra får jag köpa i veckan då dessa var dem två sista. Älskar den lilla ängeln som man skakar också!

  

Denna tomten gjorde jag på "Eftis" när jag gick i 4:an eller 5:an.

  

Idag åkte mina Julstjärnor fram, Adventsljusstaken och de få julsakerna jag har.

Jag är inte hemma under julen ändå, och då tycker jag bara det är onödigt med massa pynt, speciellt när man bor ensam, och inte har några barn..

Så just nu är jag inte så jättemycket för att pynta och greja för mycket. Har det viktigaste och det är huvudsaken =)
På nåt sätt känns det som fel årstid bara..

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards