Alla inlägg den 8 november 2011

Av Linda - 8 november 2011 21:34

Shit, nu är jag riktigt seg och trött efter powerwalken på sena eftermiddagen tillsammans med S., Det var jätteskönt att gå! Världens tjocka har vi haft hela dagen och det var lite rått och ruggigt så jag klädde mig med halsduk, nya mössan och nya vantarna - ifall jag skulle börja frysa! Skönt med den friska luften också.

Har sovit jättebra hela natten och jag har knappt kollat på klockan över huvud taget. Kolla på den däremot och såg att det var verkligen dags att gå upp! Har inte gjort så mycket idag. Har fixat en del saker till bloggen innan jag satte mig i sängen för att läsa lite, men då gick jag ut och gick istället så det blev bara några få sidor. Disken tog jag tag i när jag hade gått upp, alltid lika skönt att bli av med den. En seg kväll har det verkligen vart nu, men det är ju bra det också. Känner mig bättre i ryggen, och det är jävligt bra det!!

ÄNTLIGEN var Desperate Housewives tillbaka i rutan igen! Har verkligen saknat att kolla på serien då jag knappt har hunnit se några avsnitt under hösten alls.. Man vill ju gärna se serien nu när det är den sista säsongen. Hihi, den där killen som var med i dagens avsnitt med den HETA magen säger jag bara; MUMS   

Hoppas att Ni haft en bra dag! Tjing tjong


Av Linda - 8 november 2011 19:34

   

Nu på eftermiddagen var jag ute på en powerwalk och då gällde det att klä sig varmt. Hade min nya mössa och vantarna på mig också, men jag tog av mig dem när jag gick då det blir för varmt med dem på!


* Everst Vinterjacka, Stadium- Underbart skön är denna jackan!

* Topp, Ginatricot- Skön topp!

* Mysbyxor, H&M, NYA- Dessa är jättesköna!

* Strumpor, Lindex.

* Nike-skor, Intersport.

Av Linda - 8 november 2011 16:16

 

 

Sitter och myser i soffan till denna filmen som började för en liten stund sen på TV4.

Jag tycker att det är rätt mysigt med filmer som går på eftermiddagarna om man hinner se dem!

Filmen är rätt gammal så jag har sett den innan, men den är ändå perfekt när det inte finns annat att se på.

Dessutom är det perfekt väder för att se den också då det är världens tjocka ute!

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards