Alla inlägg den 30 november 2011

Av Linda - 30 november 2011 23:45

Imorse runt kvart i tio nån gång ringde V., från Resursen så jag fick jobba idag också! Lika välkomna timmar idag som igår. När man ska iväg och jobba kväll hinner man inte göra så mycket, och inte hinner man njuta av dagsljuset heller direkt.. Fick laga mat till ikväll innan jag drog iväg och jag kolla lite på teven också innan. Blåser som fan gör det och jag höll nästan på att blåsa omkulla på cykeln då vinden kom från sidan.. Hahaha, det hade vart en syn det! Annars har vi haft fint väder för en gångs skull, men så är det ju alltid när man inte är ledig. Egentligen är det helt stört att det aldrig slår fel!!

Eftermiddagen och kvällen har gått jättebra faktiskt, och vi har vart en extra nu på kvällen vilket gör mycket ändå. Skönt att vara på samma avdelning idag som igår.

Jag hade sällskap med N., hem så jag var inte uppe hos mig förrän strax innan halv elva.. Kul att gå hem och tjöta lite med nån var det i alla fall, och sen när jag kom till gården var grannen ute på balkongen. Blev att vi tjöta lite också. Fick hjälpa honom att kolla tvättid då han hade så ont i benet så han knappt kunde gå. Så är det när man är reumatiker, och min mamma har ju det så självklart kunde jag kolla det. Blev att vi tjöta lite innan jag kom upp till mig och då var klockan fem i elva. Helt stört, haha! Brukar inte ta så lång tid för mig att ta mig hem annars..

Så nu varvar jag ner innan jag kan lägga mig. Hoppas att Ni haft en bra dag! Natti och tjing tjong

Av Linda - 30 november 2011 23:30

 Jag har verkligen fastnat för den här låten =)

Så jävla skön är den och jag blir verkligen på danshumör när jag hör den - LOVELY!

Har dock inte hört så mycket med Avicii innan så jag kan inte säga nåt om jag gillar honom, men den här låten är bara för jävla bra! Har hört den genom videon från Tomorrowland då han spelade där i somras.

Vad tycker Du om Avicii?

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards