Alla inlägg den 4 november 2011

Av Linda - 4 november 2011 23:34

Igårkväll tänkte jag; Ååå, vad gött det ska bli att vara ledig imorgon för jag behöver verkligen dammsuga och göra lite annat. TJI, fick jag! När jag tänker så brukar jag nästan alltid åka på jobb. Det är ju bra det då jag behöver massa timmar inför nästa månad, och den där städningen kan jag ta på måndag istället. Ska även jobba imorgon också så nu blev det hela helgen istället för bara söndag som var tänkt från början! Gör inte mig nåt då jag är oerhört pank denna månaden...

Trodde inte att jag skulle somna igår heller, men det gjorde jag och det var riktigt bra att jag sov fram till nio då Resursen ringde. Drog upp persinnerna i storarummet då och då var det väldigt fint väder ute! Sen la jag mig igen och sov lite till. När jag hade gått upp var det bara att hoppa in i duschen, sen diska, koka Makaroner och kolla jävligt snabbt på datorn innan jag skulle iväg till jobbet.

Det gick bra ikväll på jobbet! Det var dock jävligt skönt att cykla upp till Willys på rasten. Vilken energi det gav och speciellt att få komma ut från jobbet den korta stunden - guld värt! C., ringde innan fyra också så prata vi lite om tentan och lite annat.

En rätt händelselös fredag när man bara jobbat hela eftermiddagen/kvällen! Ser på teven nu innan jag ska lägga mig sen. Hoppas att Ni haft en bra dag! Natti och tjing tjong

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards