Alla inlägg den 2 november 2011

Av Linda - 2 november 2011 23:34

Vilka jävla idioter det finns säger jag bara, och sen inget mer om det!!

Fy fan vad jag är trött och har ont i kroppen ikväll! Det var bra segt att jobba så många timmar idag kände jag plus att det är tungt. Hade bra ont i handleden ett tag och sen i ryggen. Kände bara hur jag kunde säcka ihop.. Men men. Bara hoppas att det inte gör ont imorgon!

Sov som en stock hela natten och jag hoppas att jag gör detsamma denna. Har inte hunnit göra så mycket idag mer än att glo på teven innan och efter jobbet. Annars har dagen bara bestått av jobb.

Fan vad trist det är när det blir mörkt så tidigt.. Usch, gillar det inte! Regnet har hängt i luften också. Vill ha lite sol och jag hoppas att det blir bra väder imorgon då jag slutar tidigt! En tråkig onsdag med andra ord då inget speciellt har hänt alls.

Hoppas att Ni haft en bra dag! Natti och tjing tjong

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards