Alla inlägg den 10 november 2011

Av Linda - 10 november 2011 23:34

Hua, jag drömde en mardröm som var jävligt obehaglig tidigt imorse, runt sex-sju ungefär, och sen kunde ju inte jag sova bra efter det! Kollade på klockan flera gånger minns jag.. Det är inte ofta jag drömmer mardrömmar, men en liknande den jag hade skulle kunna inträffa i verkligeheten, och det är nog fan det som är det värsta!!

Idag har vi haft jättefint väder igen =) Kallt har det vart dock för det kände jag när jag cykla ner snabbt till Pressbyrån. Därinne höll dem på att göra om, så som det är i Göteborg och andra städer - två kassor och lite bredare. Cyklade en extra sväng sen och det var riktigt skönt med frisk luft, men det har vart kyligt.

En seg och tråkig dag har det vart; kollat upp lite saker till bloggen, läst i Cosmo, hängt in mina kläder i garderoben (dem få jag hade på torkstället), diskat och glott på Robinson-finalen förstås! 

Apropå Robinson så vann min favorit Mats! Det var han eller Ola som jag ville skulle vinna Robinson i år! Det var inte tänkt egentligen att jag skulle fastna vid årets program, men det bara blev så. Samtidigt har det vart kul att ha ett program att följa varje vecka. Tråkigt nu när det är slut, men så är det ju med alla serier och program som slutar..

Jaja, nu ska jag snart sova! Hoppas att Ni haft en bra dag. Natti och tjing tjong


Robinson-vinnaren; Mats Kemi som var min favorit tillsammans med Ola.

 

Av Linda - 10 november 2011 19:34

 

    

 


Nu har jag suttit och kollat igenom Cosmopolitans December nummer 2o1o, för att se om det fanns något i tidningen som jag ville ha. Jag har inte hittat så mycket denna gången, och det blir så ibland.


Detta hittade jag i Cosmopolitans December nummer 2o1o:

* Sophie by Sophie Örhängen finns hos www.sophiebysophie.com, 92oo kronor- JÄTTEFINA örhängen! Inte för min plånbok, men dem är sjuktfina och jag gillar ametist som sten. Tyvärr, kan jag inte ha örhängen ens!

* Fuskpälsjacka TopShop, 18oo kronor- Tycker att denna ser skön ut och den är rätt fin för att vara en päls!

* Kuvertväska Ginatricot, 199 kronor- Fin väska! Bra pris på den också!    

Av Linda - 10 november 2011 14:14

Jag har vart inne på MQ:s hemsida en del det sista, och jag har verkligen fastnat för dessa två koftorna från Bondelid. Jag tycker att dem är jättefina, och dessutom ser dem så sköna ut! Akkurat min stil med. Det är ju så skönt med stickade tröjor och koftor denna årstiden, tycker jag i alla fall. Vill verkligen ha en av dem. Finns mycket fina koftor nu som man kan hitta på nätet, men dessa två var bara några av alla som finns!


* Stickad vit kofta med rosett- VILL HA! Tycker att denna är jättefin!

* Stickad Vit kofta- Jag gillar sånna här modeller som är lite omlott, och denna föll mig verkligen i smaken också! 


   

      

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards