Alla inlägg den 3 november 2011

Av Linda - 3 november 2011 23:34

Ska börja med att citera min kära kusin: stora på datan små på gatan.

Igår var jag hur trött som helst, men när jag väl skulle sova kunde jag inte somna. Riktigt störande sånt där, men till slut somnade jag i alla fall. Vakna upp en strax innan fem, mer än en timme innan jag skulle gå upp - som jag alltid gör. Var en av dem första som kom imorse och det är kul att komma så tidigt! Det var en del att göra idag och tiden gick så jävla fort precis som den gjorde igår. Man hann knappt sitta ner och äta frukosten.. Annars har det vart jättebra och lugnt idag =) Förra veckan hade jag bokat tvättid idag så jag skippa min rast och stack hem en halvtimme tidigare så jag fick tvätta min tvätt idag. Fick ta allt som jag inte kunde ta förra veckan, men det var mest sängkläderna och handdukarna som tog plats. Hade inte så mycket kläder som skulle tvättas, men jag tog dem ändå.. Skönt att ha det gjort.

Kände hur trött jag var och helst hade jag velat lägga mig när jag kom hem, men det gick ju inte idag så jag la mig innan halv sex och gick upp tio i åtta igen. FUCK, det blev tjugo minuter för länge för jag vet att jag kolla på klockan och tänkte bara fem minuter till..

När jag hade gått upp och tagit på mig Mysvyxorna cykla jag ner till ICA där jag skulle hämta ut mitt paket från H&M, och jag köpte CHIC medans jag var där. Sen hem och fixa mat och sen har jag bara glott på teven.

Hoppas att Ni haft en bra dag! Natti och tjing tjong


Passa på att köpa CHIC på ICA när jag var där och hämta mitt paket.

 

Av Linda - 3 november 2011 23:24

 

 

Har kollat på denna filmen på Sjuan efter Robinson.

Har sett den en gång innan, men det var ett tag sen jag såg den.

Den var perfekt att se nu på kvällen, och jag är ju ett fan av Kjell Bergqvist! Han är så jävla bra va.

Den är lite kul emellanåt, mend et är ju Värmlänningen som gör filmen - speciellt i början!

Bröllopsfotografen får ***** 2 av 5 stjärnor.

Av Linda - 3 november 2011 21:34

För cirka två veckor sen beställde jag en grej från H&M, men i förra veckan fick jag en kupong från H&M som gav mig 5o% rabatt. Så, i helgen tog jag bort den gamla beställningen och beställde Koftan på nytt med rabatten. Hade beställt en Tröja också, men den ville jag inte ha då jag provade båda plaggen i fredags. Jag tyckte att denna var så himla skön och jag är jättenöjd med min beställning!


Detta beställde jag från H&M:

* Beige Kofta, 174,5o kronor (Ordinarie pris 349 kronor, men jag hade 5o% rabatt), H&M- Jag fastnade för denna Koftan när jag såg den i en Katalog som kom hem! Har haft en i samma längd, men som jag har tröttnat på som jag knappt använde, så därför beställde jag en ny. Jätteskön är den dussutom, och jag gillar den verkligen!

 

  

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards