Alla inlägg den 29 november 2011

Av Linda - 29 november 2011 23:36

YES, idag blev det äntligen lite jobb! Det kändes gött och skönt att gå iväg och jobba idag, och göra något vettigt eller annat på dagen. Kul att vara där jag inte har vart sen i september någon gång också så det var kul =) Dagen har vart bra fast jobbig på ett sätt som jag inte vill gå in mer på, men det har vart bra! Välbehövligt var det också för min egna del.. Det finns vissa där som jag verkligen, verkligen tycker om och som man värdesätter högt. De är guld värda =)

Blev väckt imorse strax efter nio då jag fick ett samtal, och sen runt kvart i elva ringde Resursen och fråga om jag kunde jobba, och det sa jag ju självklart Ja till! Kände dock när jag cykla till jobbet att det var lite kallt och ruggigt plus att det blåste också. Även om det inte var jobbiga vindar så gick det jävligt trögt att ta sig framåt.

Nä, det har inte hänt så mycket mer idag mer än att jag har jobbat! Hoppas att Ni haft en bra dag! Natti och tjing tjong

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards