Alla inlägg den 18 november 2011

Av Linda - 18 november 2011 19:34

   

Nu ikväll ska jag på Oden cup, och jag vette fan vad jag skulle ta på mig, men detta blir nog bra! Snyggt men samtidigt bekvämt.


* Väst med pälskrage, ZARA, NY- ÄLSKAR denna västen! Så jävla varm och skön är den.

* Blus, Vila, NY- Denna fastnade jag för direkt när jag såg den, och jag tycker verkligen om denna med!

* Linne, Ginatricot.

* Byxor, Lindex- Love them!

* Strumpor, H&M, NYA- Varma och sköna!

* Armband, köpt i Spanien.

Av Linda - 18 november 2011 18:15

Vakna upp runt åtta imorse då jag blev väckt av några ungar som gick utanför, men det värsta kom sen runt nio då fastighetsskötarna börja sopa upp löven, blåsa med en jävla maskin. Det väsnades utav bara faaaaaan!! Då blev jag inte direkt glad. Stängde ventilen i sovrummet så jag kunde fortsätta sova lite till. Det gråa, trista och dimmiga vädret håller i sig ja. ÄCKEL väder är vad det är, och jävligt deprimerande.

Idag har jag verkligen haft och göra! Tjugo över ett börja jag dammsuga, sen tvätta golven, och sen damma av det som jag inte tog igår. Städningen höll jag på med i två timmar ungefär, men nu är det jävligt skönt att det är gjort förstås!

Cykla till Coop Extra runt halv fyra där jag handla Aftonbladet, Bröd, Choklad, Gurkor (billiga var dem) och Skinka. Sen hem igen i blåsten. Åt upp min sista Baugette när jag kom hem och då hade klockan redan hunnit bli nästan sex..

Strax innan halv sju nu ringde S., så vi bestämde att jag hör av mig när jag är klar. Ska städa toaletten nu och sen ta en dusch plus sminka mig innan jag drar mig mot Frejahallen. Där kommer min fredagkväll spenderas; på Oden cup för att se kusin A., och O., spela fotboll, men det är kul att se dem =)

Blir nog Pizza ikväll faktiskt då jag inte känner för att fixa nån mat idag när man har städat hela dagen. Dags att lägga på ett kål nu så jag inte blir alldeles för sen..

Hoppas att Ni får en trevlig kväll! Tjing tjong


På Coop Extra handla jag Bröd, Gurkor, Aftonbladet, Skinka och Choklad.

 

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards