Direktlänk till inlägg 21 november 2011

Felringning och en slö dag

Av Linda - 21 november 2011 21:34

Tjugo över sex väcktes jag av att telefonen ringde, och som vanligt brukar jag alltid tänka: jag har fan inte ställt klockan nu, haha. Jag trodde att det var jobbet som ringde, men det var nån som sökte en Nathalie, vi la på och sen ringde hon igen. Hon bad så mycket om ursäkt och fråga är inte detta det här numret, och det var ju mitt nummer hon rabbla upp. Fråga henne vart hon ringde ifrån och det var från Sjukhuset sa hon. Hon snackade skånska/småländska så det var inte i närheten, eller det vet jag ju inte. Hoppas hon fick tag på den hon sökte sen! Dessutom var det dolt nummer, och då vet man ju inte vem det är..

Det tog en bra stund innan jag kunde somna om sen, men sen sov jag hur jävla bra som helst. Märktes att man hade sömn att ta igen sen Oden cup. Annars har detta vart en jävla dimmig, grå och trist måndag!! Har läst ut dem sista sidorna i min Plaza Kvinna December nu på eftermiddagen/kvällen med. Inget speciellt mer har hänt idag. Blev dock vansinnig när det ringde på dörren, haha! Idioter var det förstås. 


När det ringde på dörren i eftermiddags öppna jag inte då jag var upptagen, men när jag hämta Posten såg jag att det var dem där JÄVLA Jehovas. Sa till dem på skarpen: Sluta ring på min dörr, jag är inte intresserad! Det sa jag jävligt bestämt och högt, hoppas helvetes kärringarna fatta det. Sen fråga de vart jag bor. Jag är för fan den enda tjejen på mitt våningsplan. Kärringjävlar!!

Jaja, en grå måndag med hormoner som åker berg-och dalbana. Hoppas att Ni haft en bra dag! Tjing tjong


Fick min Plaza Kvinna med Posten idag - alltid lika trevligt när den kommer!

 

 
 
neli

neli

22 november 2011 01:20

himla synd =( men han har det säkert bättre där han är nu! den här världen är mer än jävlig att bo i!

haha ja det är sjukt va tiden går.. ser fram emot julen! all stämning och all mat =) MMM MUMS! ja klart vi firar jul hihi. hade blivit galen om vi inte hade gjort det! älskar julen =) nja, vi äter faktiskt samma mat men vi äter typ inga köttbullar haha. men julskinka och allt det andra äter vi! sen har vi en massa annat.. typ olika röror och nybakat bröd och sånt.. hihi ja den reklamen är verkligen supermysig! arne weise är kung haha.
kram kram

http://iamsofashion.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 19 maj 2014 21:34


   Min absoluta drömväska ALLA kategorier    En Chanel-väska kommer jag definitivt äga en dag!  #Chanel #Chanelbag ...

Av Linda - 30 november 2013 22:30

Idag åkte jag in till stan då jag inte vart där på länge. Utbudet är mycket bättre inne i stan också, och nu innan Jul är det så mysigt att gå där inne med all julpyntning som är. Vill helst åka till stan minst en gång när jag är hemma i Göteborg. Ja...

Av Linda - 28 november 2013 22:30

Idag var det dags att åka hem till Göteborg igen, sista gången innan jul. Då jag är sjukskriven nu behöver jag komma bort lite, och då passar det jättebra att åka hem. Som vanligt har jag gått en sväng på Torget som jag brukar göra när jag kommit hit...

Av Linda - 11 oktober 2013 23:30

Om det blev lite shopping igår kan man ju säga att jag tog igen det idag - med råge!! Haha, det blev en del. Var inne i alla möjliga butiker idag där jag kollat runt. Dock så har inte nåt vart särskilt dyrt utan jag har kommit undan väldigt bra ändå....

Av Linda - 10 oktober 2013 22:45


Tidigare idag åkte jag hem till Göteborg så som vanligt gick jag ner till Torget nu på kvällen för att kika lite. Hann inte med så många butiker idag fast å andra sidan har jag ju hela helgen på mig. Däremot såg jag att Vero Moda hade 5o% på ALLT i h...

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards