Direktlänk till inlägg 20 november 2011

JOBB 12-21

Av Linda - 20 november 2011 23:54

Först en glad nyhet: Laxå if P19 vann Oden cup i eftermiddags =) GRATTIS, GRATTIS bästa och snälla O.,!!

Den tråkiga nyheten: Inatt dog Lasse Brandey. Må du vila i frid, Lasse. Jag blev jättechockad när jag såg att du hade gått bort när jag kolla text-tv på jobbet. Jag tänker på min barndomskompis som är släkt med dig, och hennes mamma, men självklart övriga familjen. Du är och var Göteborgs stolthet, Lasse.


Solen tittade fram på eftermiddagen - så jävla härligt! Typiskt att man jobba då. Tyckte att det kunde vart igår när jag hade besök mest, var ju bara grått och jävligt både igår och i fredags. Jag sov som en stock hela jävla natten, och först hade jag tänkt att se när A., spelade klockan sex (om jag hade vaknat av mig själv förstås), men nej det gjorde jag knappast. Vakna upp åtta och sen somna jag lika fort igen. Det var asgött att få sova hela natten då jag sov så värdelöst natten till igår. Skulle träffat kusin A., innan jag drog iväg till jobbet, men resan blev uppskjuten med en timme först sa hon. Fast det är klart, när hennes bror vann så fick ju bussen vänta på dem =)

Det har gått jättebra på jobbet idag, och jag såg S., som jag snacka lite med! Väldigt mysig kväll hade vi när vi hade gjort Räkmackor till de gamla, och vi personal gjorde i ordning varsin till oss sen också. MUMS, fy helvete vad gott det var!! Jättetrevligt att göra en sån grej när det är helg. Guld värt är det också kan man ju garantera.

Det var skönt att prata av sig också då jag såg en grej häromdagen, och jag har stört mig som fan på det i helgen. Där är en orsak till varför man tappat lusten...

Nä, jag ska lägga mig och sova nu. Känner att jag behöver det! Skönt att jobba idag faktiskt - väldigt bra när jag får ihop mer timmar som jag verkligen behöver ha, och nu är det en hel del OB-timmar =)

Hoppas att Ni haft en bra dag! Natti och tjing tjong


Tänkvärt: Det finns idioter och det finns idioter. Skillnaden kan vara hårfin, men inte alla gånger.

 

MUMS, just denna Räkmackan är från Heaven 23, och våra såg inte ut så här riktigt. Men jag hade jättemycket räkor på min och Majonnäs som är så jävla gott!

 

 
 
neli

neli

21 november 2011 13:58

stackars lasse brandeby! vila i frid!

haha nej förluster är aldrig kul.. usch! men men, man kan inte alltid vinna haha. ja det är sjukt vad tiden går faktiskt och det är som du säger; speciellt innan jul är det galet! ja, jag längtar också tills det blir ljusare igen.. så tråkigt när det är mörkt redan vid 16 typ =( hatar det! men samtidigt är jul så himla mysigt.. längtar till all julstämning och sånt!
hoppas du får en bra start på veckan fina du =)
kram

http://iamsofashion.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 19 maj 2014 21:34


   Min absoluta drömväska ALLA kategorier    En Chanel-väska kommer jag definitivt äga en dag!  #Chanel #Chanelbag ...

Av Linda - 30 november 2013 22:30

Idag åkte jag in till stan då jag inte vart där på länge. Utbudet är mycket bättre inne i stan också, och nu innan Jul är det så mysigt att gå där inne med all julpyntning som är. Vill helst åka till stan minst en gång när jag är hemma i Göteborg. Ja...

Av Linda - 28 november 2013 22:30

Idag var det dags att åka hem till Göteborg igen, sista gången innan jul. Då jag är sjukskriven nu behöver jag komma bort lite, och då passar det jättebra att åka hem. Som vanligt har jag gått en sväng på Torget som jag brukar göra när jag kommit hit...

Av Linda - 11 oktober 2013 23:30

Om det blev lite shopping igår kan man ju säga att jag tog igen det idag - med råge!! Haha, det blev en del. Var inne i alla möjliga butiker idag där jag kollat runt. Dock så har inte nåt vart särskilt dyrt utan jag har kommit undan väldigt bra ändå....

Av Linda - 10 oktober 2013 22:45


Tidigare idag åkte jag hem till Göteborg så som vanligt gick jag ner till Torget nu på kvällen för att kika lite. Hann inte med så många butiker idag fast å andra sidan har jag ju hela helgen på mig. Däremot såg jag att Vero Moda hade 5o% på ALLT i h...

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards