Alla inlägg den 10 december 2009

Av Linda - 10 december 2009 21:34


Tionde delen

Av Linda - 10 december 2009 20:34

  

  

  


Nu har jag suttit och kollat igenom Cosmopolitans November nummer 2oo9, för att se om det fanns något i tidningen som jag ville ha. Jag hittade några få produkter, inte så många denna gången.


Detta hittade jag i Cosmopolitans November nummer 2oo9:

* Lumene Deep Cleansing Peat Mask, 115 kronor- Mask för fet/oren hy! Välj en mask som balanserar, återfuktar och reglerar talgproduktionen!

* Tröja Wera/Åhléns, 499 kronor- Fin, härlig tröja! Kort, finstickad töja i viskos, bomull, nylon, angora och kashmir!

* Jimmy Choo för H&M Klänning, 999 kronor- Snyggt att den är urringad i ryggen, och slitsen! Fast slitsen hade kunnat vara några centimeter kortare! 

Av Linda - 10 december 2009 12:34

Fy fan vad gött att ha en ledig dag! I måndags var jag ju ledig också i och för sig..

Känner mig helt slut och trött i hövvet.. Det tar verkligen på kroppen att jobba kvällar. Så idag, ska jag bara njuta tänkte jag och cykla en sväng. Har inte planerat så mycket mer faktiskt.

Känner att jag bara behöver vara och fixa viktiga saker hemma istället.

Ska äta något till middag idag som jag inte har ätit på hur jävla länge som helst - nämligen Kassler och Potatis! Ska bli riktigt gott med Kassler faktiskt inte ofta jag gör det direkt.


Läste på Text-TV att de har spärrat av en hel del i Oslo idag, inför Obamas besök. Är ett jävla säkerhetspådrag däruppe nu. Var inte riktigt samma pådrag när jag bodde där uppe för fem år sen. Det var ju ingen sittande president som vann då heller i och för sig. Men Tom Cruise var i stan tillsammans med Oprah Winfrey :) TYVÄRR, såg man aldrig dem, men det gjorde ju A-S,. Lite avundsjuk blev jag allt när hon gick på galan..

Ni får ha en bra torsdag folks! Tjing tjong!

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards