Alla inlägg den 2 december 2009

Av Linda - 2 december 2009 18:46

DEL 2/1


DEL 2/2


LindaDelicious Julkalender för i år =D

99

Av Linda - 2 december 2009 16:16

TUSEN TACK TILL ALLA ER 99 BESÖKARE SOM BESÖKTE MIN BLOGG IGÅR! <3

Jag hoppas att NI mår bra? Har NI haft en bra dag där ute i detta avlånga land?

Själv har jag haft en slapp, och en skön onsdag. Eftersom jag vaccinerade mig igår visste jag inte riktigt vad jag kunde få för biverkningar, så jag ville inte ge mig ut på en Powerwalk runda utifall att - man vet ju aldrig. Det kommer ju fler dagar om inte annat med fint väder som vi har haft idag. Dock kom en jävla tjocka, men den försvann efter en timma..


MEN de enda biverkningarna jag har haft efter sprutan är ont i armen. Har liksom vart öm i den och jag har haft lite hövvevärk. Inget mer än så! Så till alla Er som skrämmer upp andra med massa biverkningar - kniiiip för faaan! Alla kroppar reagerar olika, alla blir inte sjuka eller får feber.. Varje kropp har sitt egna immunförsvar, och vi reagerar ALLA olika. Så det så!

Tycker dock att det har vart skönt att ta det lite lugnt idag hade ju ingen slapp söndag då var jag ju för jävla bakis och skulle åka med tåget igen. Så nu har jag haft en lugn och skön dag =D

Ni får ha en fortsatt bra onsdag folks! Tjing tjong!

OCH TUSEN TACK TILL ER ALLA IGEN!

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards