Direktlänk till inlägg 26 april 2010

JOBB 15.3o-2o

Av Linda - 26 april 2010 13:36

Kvart över elva ringde de från Resursen och hon som ringde hette Linda (fint man hon har). Hon frågade om jag ville hoppa in och jobba idag så jag tackade ja! Blev ju inget jobb under hela helgen och snart är månaden slut så alla timmar är välkomna! Dessutom är det så få timmar idag så det är perfekt.

Däremot håller jag på och tvättar nu tolv till fem och allt hinner inte tvättas klart idag så jag fick boka en ny tid imorgon samma tid. Jag hinner ta fem maskiner idag och mina toppar får jag ta imorgon istället plus mina tofflor. Kanske blir något mer också som jag tvättar, men huvudsaken är att underkläderna är tvättade och mina sängkläder plus handdukarna.

Nu måste jag fixa mat till ikväll. Ni får ha en bra måndag folks! Tjing tjong!

 
 
Agnez

Agnez

26 april 2010 14:20

Ja de blir lät intensivt då man ses så lite. Mmm alltid är det samma tankar kring pengar. De behövs och går alltid åt. Hoppas de kommer in några på kontot på tisdag :P Jag fick min lön redan i fredags. Inte illa de heller. Passade bra inför min shoppingtur i fredags.
Jo de bli skönt med en lite kortare arbetsvecka. Halv fem på onsdag landar jag i norr om allt går som planerat! Håll tummarna för det. Nu ska jag återgå till mitt. Ha de bra på jobbe. Kram kram

http://www.agnez.bloggagratis.se

 
M A R i E (Mandelström På Ärten)

M A R i E (Mandelström På Ärten)

26 april 2010 17:36

Jag håller också på med tvätt, nu från 17.00-22.00 Skönt att få det rent. =)

Kram

http://www.mandelstrom.webblogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 19 maj 2014 21:34


   Min absoluta drömväska ALLA kategorier    En Chanel-väska kommer jag definitivt äga en dag!  #Chanel #Chanelbag ...

Av Linda - 30 november 2013 22:30

Idag åkte jag in till stan då jag inte vart där på länge. Utbudet är mycket bättre inne i stan också, och nu innan Jul är det så mysigt att gå där inne med all julpyntning som är. Vill helst åka till stan minst en gång när jag är hemma i Göteborg. Ja...

Av Linda - 28 november 2013 22:30

Idag var det dags att åka hem till Göteborg igen, sista gången innan jul. Då jag är sjukskriven nu behöver jag komma bort lite, och då passar det jättebra att åka hem. Som vanligt har jag gått en sväng på Torget som jag brukar göra när jag kommit hit...

Av Linda - 11 oktober 2013 23:30

Om det blev lite shopping igår kan man ju säga att jag tog igen det idag - med råge!! Haha, det blev en del. Var inne i alla möjliga butiker idag där jag kollat runt. Dock så har inte nåt vart särskilt dyrt utan jag har kommit undan väldigt bra ändå....

Av Linda - 10 oktober 2013 22:45


Tidigare idag åkte jag hem till Göteborg så som vanligt gick jag ner till Torget nu på kvällen för att kika lite. Hann inte med så många butiker idag fast å andra sidan har jag ju hela helgen på mig. Däremot såg jag att Vero Moda hade 5o% på ALLT i h...

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards