Alla inlägg den 30 december 2009

Av Linda - 30 december 2009 23:04

  

  

 Här är min fina Ljusstake som jag fick i Julklapp =)

Är så jävla nöjd med den! Älskar den..

Av Linda - 30 december 2009 20:54

     

  

  

  Nu har jag suttit och kollat på denna spektakulära modevisningen!

Att gå Victoria´s Secret´s Fashion Show är ju en stor dröm för många modeller.

Snygga underkläder som vanligt! Vill bara ÄNNU mer till USA nu och shoppa loss =)

Av Linda - 30 december 2009 18:30

Jaa, nu har dagen kommit dagen då jag lämnar Göteborg för den här gången, och för detta året också. Men jag kommer snart tillbaka - var så säker =)

Jag gick upp elva idag, satte mig vid datorn ett tag och kikade runt lite.. Klockan den gick, så vid halv ett fick jag stänga av den. Var ju tvungen att packa om i min väska, och få ordning på alla mina saker som jag skulle ta med mig. Jag är nog sämst i världen på att packa tror jag! Det var jävligt svårt och jobbigt att få ordning på allting. Syrran följde med mig ner till bussen i alla fall vilket var väldigt schysst av henne!

När jag hade åkt någa hållplatser såg jag att min gamla barndomskompis R., gick på bussen. Vi pratade på väg till stan, och sen hade vi följe till Sheraton. Hon skulle träna och jag skulle ju till Centralen. Det var jättekul att se henne igen =) Var såå längesen nu! Kul att prata med R., om gamla minnen..


Väl på tåget var det knökat, som tur var kom jag i tid så jag hade plats för all min packning. När jag klev av tåget, var jag så lat att jag tog bussen, men jag orkade fan inte GÅ hem med mina saker! När jag väl hade kommit hem, packade jag upp allt i min väska, och fixade lite snabbt här hemma innan jag skulle iväg till PA:s. Eftersom det är så jävla kallt idag var jag tvungen att ta på mig mina Överdragsbyxor när jag cyklade iväg.. Summan hamnade strax över 5oo kronor väldigt bra ändå tyckte jag. Nu har jag massor så jag klarar mig denna fattiga månaden =)

Nu ska jag bädda rent i sängen och äta! Lite hektisk dag ändå får jag säga! Ni får ha en bra onsdag folks! Tjing tjong! 

Av Linda - 30 december 2009 12:12

Idag har dagen kommit, dagen då jag ska lämna Göteborg. Känns inte som att jag har vart hemma i åtta dagar nu det har gått så jävla fort verkligen. Har vart lite dålig med att blogga och uppdatera dessa dagarna, jag vet, men det är andra saker som jag vill göra när jag är hemma också.. Som jag inte gör när jag är hos mig till exempel.


I söndags kväll träffade jag ju Sophie inne i stan, vi tog en fika inne på Condecco. Vi hann inte sitta där inne så länge, cirka en timme, de stängde ju klockan tio. Men vi hann tjöta en del på den tiden vi satt där =) Himla mysigt och trevligt hade vi! Under tiden medans vi satt där på Condecco pissregnade det ute! Jävla skitväder var det helt klart. Så när de stängde tog vi spårvagnen ner till Nordstan vi skulle till McDonald´s. Jag säger bara det, jag förstår varför jag inte är där ofta alltså. Vilket jävla PACK det är som är där på kvällarna och hänger. Fy faaaaaan!

Sophie skjutsade mig hem efter att hon blev förbannad därinne. Vi åkte hem till mamma, men eftersom hon hade 1½ timme att fördriva åkte vi runt här i Frölunda. Vi tog en jävla massa flum kort skitballt hade vi tyckte vi =) Många roliga, flum kort blev det helt klart. Ett bra avslut på en intensiv söndagskväll.


I måndags tog jag det lugnt hela dagen, jag har börjat bli jävligt förkyld. Då var det som värst, jag hade svårt att andas genom näsan, och det rann hela jävla tiden också. Så det blev varken stan med syrran och Jo., eller en film hemma hos henne som J., föreslog. Kände mig inte tipp topp för fem jävla ören.. Så jag tog det bara lugnt i måndags.

Hockey matchen kollade jag självklart på =) Jag låg i syrrans säng, skrek och gormade och levde verkligen mig in i matchen. Fy faaaaaan vad jag hade velat vara på Rekord matchen! Är riktigt jävla avundsjuk på alla som jag känner som var där. Fyyyy vad orättvist =( Lugn kväll med andra ord..


Igår var det näst sista dagen här hemma, C., och jag gick ner till Torget tidigare på dagen, vi skulle till Systemet bland annat. Så nu är Spriten köpt till Nyår =) UNDERBART! Vi gick runt och kikade i affärer, såg ett par skitsnygga Jeansleggings inne på H&M, men jag orkade fan inte prova det var för mycket folk där. Hittade en grej inne på Gina däremot som jag är jävligt nöjd med!

Lite senare på eftermiddagen kände jag att Nej, jag vill ha de där Leggingsen. Så jag mötte upp min andra syrra där runt sex. Så vi hann gå runt och kolla inne i affärerna där ett tag, och jag fick köpt mina Leggings =)

Vi åkte MOPPE hem till mamma från Torget. Jag har fan inte åkt moppe på år och dar, hahahaha, det var jävligt kul faktiskt. Sen satt vi här och tjötade, kollade på kort, och i H&M-katalogen - vi hade allmänt trevligt helt enkelt.

När S., skulle hem fick jag åka ett varv med Moppen ensam jag åkte in i väggen, hahahaha. Katastrof är vad jag är! Kul var det, men jag åkte faktiskt inte så snabbt.. Jävligt halt var det också så man var lite osäker..

Somna sent inatt gjorde C., och jag med, vi låg och pratade om allt möjligt till fyra någon gång så kan det vara..

Nej, nu ska jag stänga av här och lägga på en rem. Tåget går om två timmar, och om en timme åker jag med bussen in till stan. Ni får ha en bra onsdag folks! Tjing tjong! 

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards